4 dager før jeg klarte å spise

Nå har det gått 4 dager alene og jeg kjenner at ting begynner å roe seg. I dag klarte jeg faktisk å få i meg en hel wienerpølse med lompe. Jeg er veldig glad for at jeg har fått i meg noe for jeg begynte å bli litt bekymret. Det å ikke klare å få i seg mat er jo ikke bra. Jeg har prøvd litt hver dag og det er det viktigste. Jeg har ikke lyst til å bli dårligere. Jeg ønsker meg et sunt og friskt liv fremover. Forhåpentligvis blir det enklere for hver dag.

Jeg ligger å tenker mye, men nå går det mest på hva jeg skal gjøre med livet fremover og hvilke mennesker jeg ønsker å ha i livet mitt. Jeg har tenkt på mye forskjellig rett og slett. Til slutt klm jeg frem til at jeg må ta et steg av gangen.

I dag har jeg klart å rydde inn de 2 søplesekkene med klær jeg har tatt med hjem. Det tok tid og det er ikke like mye plass, men jeg skal nok få det til å fungere. Jeg vet jeg klarer meg fint, men magen min er fortsatt uenig med meg.

Jeg har ordnet med adresseendring, nav og har egentlig kommet godt i gang med mitt nye liv. Ting har endret seg drastisk, men allikevel er det helt ok.

Jeg bruker en del tid i senga fordi jeg er mye kvalm og svimmel, men etterhvert vil jeg komme sterkere tilbake med mitt nye liv. Brudd er jo ikke lett, men man kan jo ikke gi opp håpet heller da. Jeg velger derfor å se lyst på livet selvom magen lever sitt eget liv.

Jeg kan nesten ikke vente med å bli bedre. Komme i gang med trening, gå turer og nyte livet som singel.

Det å være singel er rart, men jeg er fortsatt ung og har mye igjen av livet. Så da smører man seg med tålmodighet og tar livet med ro. Så kanskje det en dag vil komme en drømmeprins inn i livet mitt igjen.

2 kommentarer
    1. Kjipt med brudd altså, slike ting er ikke morro 🙁 Men jeg ønsker bare å si at vær litt forsiktig, i det siste har du skrevet mye om kroppen og at du vil gå ned i vekt osv, det er en bra ting og jeg forstår deg, men ikke la det ta styringa helt, ikke slutt å spis å tro at det hjelper i det lange løp for det gjør det ikke, det kan ende veldig dårlig om kun slanking skal bli vendepunktet i livet ditt og det er det du fokuserer mest på. Grunnen til at jeg sier det er bare fordi du har skrevet mye om det på bloggen og det for meg virker som at det er kun det du er opptatt av nå, bare ikke la det overstyre alt liksom, det kan fort snu å bli et problem.

      1. Takk for at du bryr deg. Jeg kommer ikke til å miste kontrollen. Jeg vet hvordan jeg vil at kroppen min skal se ut. Lar ikke det gå for langt. En sunn livsstil er veldig viktig for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg