-25% rabatt på mine favoritter

Reklame | Lyko

Om du har fulgt med en stund nå så vet du at mitt nye favorittmerke blant hudpleie er Glöd. Og nå har dem -25% på mine absolutt favoritter. Siden dette er produkter jeg virkelig liker så ville jeg fortelle dere om det. For hvem liker vel ikke å handle på tilbud? Jeg vet jeg hvertfall skal bestille noen av mine favoritter hjem nå som de er på tilbud. Og her kommer mine favoritter som du kan klikke på bildene om du vil komme til tilbudet.

Over her kan du klikke inn og kjøpe:

Sheet mask som er en helt nydelig ansiktsmaske. Den gir fuktighet til huden og etterlater huden myk. Jeg syns dette er den beste ansiktsmasken fordi den ikke etterlater huden seig eller noe sånt. Man bare føler seg fresh. Så ja, dette er virkelig et produkt jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg elsker den og har den alltid i skuffen til dager jeg føler at jeg virkelig trenger en spadag.

Body scrub er lett å bruke og gir huden en skikkelig god skrubb. Perfekt å kombinere med body cream. Da blir huden så myk og god fordi man får vekk døde hudceller og får gitt huden fuktighet. Denne har jeg i dusjen og jeg bruker den 1 gang i uka.

Body cream er en smørmyk krem til kroppen som jeg alltid bruker etter at jeg har kommet ut av dusjen. Den har hjulpet meg masse med fuktighet til huden da jeg har slitt veldig med ekstremt tørr hud. Ikke nå mer! Så dette er vel det produktet som kroppen min elsker aller mest.

Face scrub er en ansiktskubb som virkelig gjør jobben. Den etterlater huden myk og ren. Jeg har denne dusjen og bruker den 1 gang i uka. Bare maserer forsiktig i sirkelbevegelser og skylder av. Enkel å bruke og varer lenge, som alle Glöd sine produkter gjør.

I tillegg til mine favoritter så har Glöd mange andre produkter. Disse har jeg ikke testet ut selv, men det er så mange som virkelig elsker disse produktene og derfor ville jeg ta med de også. Vi har selfie ringlight som man bare setter på mobilen. Gir fint lys til deg som liker å ta selfies. Og så er det palettet som har noen veldig nydelige, naturlige farger. Jeg bruker desverre ikke disse fargene og har derfor ikke kjøpt dette, men fargene er flotte. Sophie har jo selv testet det ut på en av hennes videoer. Veldig flott på henne. Jeg elsker hvor naturlig og fint det er, men dessverre er ikke det helt min stil.

Jeg har også tatt med self tan kit. Dette bruker jeg heller ikke, men det er sikkert noen der ute som elsker å være brun og har lyst til å holde brunfargen igjennom vinteren. Da er dette perfekt. Jeg har lagt link til medium, men det kommer i dark og ekstra dark også.

Til slutt er det den nydelige parfymeflasken som skal være veldig god lukt. Den har blitt beskrevet som en mild vaniljelukt. Dette er en parfyme jeg virkelig gledet meg til skulle komme ut, men så var det vanilje og selv er jeg ikke fan av den lukten. Noe som var ganske kjipt, men om jeg kommer over den i butikken så skal jeg lukte på den. Kanskje jeg liker den og tar den med hjem allikevel. Jeg vil bare ikke bestille noe hjem som jeg ikke kommer til å bruke. Flasken er nydelig da. Designet er jo kjempe søtt, men jeg kjøper aldri parfyme på nettet og jeg har ikke fått vært i en butikk som har denne parfymen.

Over her kan dere også klikke dere inn om dere ønsker å kjøpe produkter til pakkepriser. Ganske genialt, syns nå jeg. Særlig om man ikke har prøvd ut noen av produktene før så kan det jo være fint å klikke hjem en av disse. Eller om man har lyst til å gi det bort i gave. Ja, eller kanskje du bare trenger de produktene selv. Uansett er det veldig fine pakkeløsninger.

Her er det mye å velge mellom og nå er alt til -25% rabatt. Hvis du trenger påfyll eller ønsker å prøve noen av produktene for første gang så anbefaler jeg å handle nå som de er ekstra billig. De er jo billige fra før av, men som sagt er de enda billigere nå.

Noen av disse du kunne tenkt deg å prøve ut eller kanskje noen av dem du allerede har prøvd?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg