2 nye bøker og flere på ønskeliste

I går kom det 2 bøker i posten som jeg hadde bestilt for en liten stund tilbake. Jeg har ikke veldig mye penger å bruke på meg selv for tiden, men disse 2 bøkene tok jeg meg råd til. Det har vært bøker som har stått på ønskelista mi sammen med mange andre. Jeg tenkte jeg kunne kjøpe 1-2 bøker i måneden. Det er jo ikke så mye annet jeg kjøper til meg selv nå for tiden. Det meste av penger nå går til mat og regninger, men så lenge det går rundt her så bryr jeg meg ikke så mye om alt annet. Jeg bruker tiden til å gå turer, bake og se på netflix. Det er egentlig nok for meg.

Siden jeg liker å lese og ikke har så veldig mange bøker så ble det 2 nye. Nå har jeg jo bøker en stund. Jeg har litt å velge i og kan kjøpe bøker sånn nå og da når økonomien tillater det. Forhåpentligvis blir det bedre etterhvert.

Uansett, jeg fikk bøkene i går og da var jeg jo ikke helt i form til å fortelle dere om dem, så da gjør jeg det nå. Dette er som sagt bøker jeg har hatt lyst på. Bøkene er fra Lena Ranehag og Lilli Bendriss og ser sånn ut:

Dette var de 2 bøkene jeg hadde råd til nå. Jeg gleder meg til å lese disse bøkene, som alle de andre jeg har liggende. Dette er jo den andre boka fra Lena Ranehag jeg har kjøpt og jeg har veldig lyst til å skaffe meg resten også. I tillegg til Lilli Bendriss sin andre bok. Her er en liste over de jeg ikke har enda:

Lena Ranehag:

  • I åndens regi
  • Universets plan

Lilli Bendriss:

  • Du er klarsynt: 7 trinn til å aktivere dine evner

I tillegg til mange andre bøker som også står på lista mi. For det er mange bra bøker der ute som jeg virkelig kunne tenkt meg å lese. Nå har jeg jo en del bøker å lese så det haster jo ikke, men dette er nok bøker jeg kommer til å skaffe meg i løpet av året.

Det jeg syns er utrolig moro er å handle bøker. Enten det er på nettet eller i bokhandelen så er det noe helt spesielt med å kunne kjøpe bøker og ha disse bøkene, helt nye og uleste. Hvertfall når det kommer til kjente mennesker som har skrivd bøker. At jeg kan være med å støtte deres prosjekt og kjøpe boka deres syns jeg er veldig fint. Så det er vel egentlig flere grunner til at jeg med glede kjøper en ulest bok i bokhandelen til full pris enn å lete på finn. Hvis det hadde vært en bok om universet eller gamle Egypt så hadde det ikke gjort meg noe å få det fra finn.no, men disse bøkene ville jeg helst kjøpe nye.

Kjøper du bøkene nye eller brukt? 

Ikke glem å følge bloggen på facebook for å få med deg nye bøker, anmeldelser av bøker jeg har lest og mye mer. Klikk deg inn HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg