2 julaften og kalkun

Julaften ble feiret hos bruttern og familien. Som regel har vi feiret hos mamma, men i år ble det altså litt annerledes. Og annerledes kan være bra! Jeg syns det ble en veldig fin feiring. Og i mine øyne øyne har det ingenting med stedet å gjøre, men menneskene man deler tiden sin med.

Så vi reiste oppover og der ble det god mat og godt humør. Selvom julestemninga ikke var hos meg så hadde jeg en utrolig fin julaften med familien. Det eneste som manglet var samboeren min, men han orket jo ikke bli med.

Våres julaften består av ribbe, medisterkaker og julepølser. Årets ribbe var helt fantastisk. Det var som om den smeltet på tunga. Må være den beste ribba jeg har smakt. Jeg er jo veldig glad i julemat og ble ekstra glad da jeg fikk med meg mat hjem til samboeren min dagen etter. Det satt også han pris på.

Jeg viste frem hva vi/jeg hadde fått til jul også pakket vi opp de siste gavene som lå under treet og ventet. Av meg fikk han en cola genser, julebokser og en ulvefigur. Så var det min tur til å åpne fra han. Der lå samleboksen av the big bang theory. Jeg ble så glad! Jeg har ikke ord engang. Det var helt rått. Jeg hadde hatt en misstanke om at det var det, men tenkte at han umulig kunne ha kjøpt den. Jeg må si at han er utrolig flink til å kjøpe gaver og huske hva jeg sier at jeg ønsker meg.

Dette må være den beste gaven jeg har fått noensinne. Det sier ganske mye for jeg har fått så mye fint. Jeg trodde aldri i livet at jeg kom til å eie denne samleboksen for å være helt ærlig.

Så det ble ikke bare 1, men 2 julaften på meg. Resten av romjula skal vi bare slappe av og ta det helt rolig. Han er fortsatt syk og jeg har ikke sovet noe særlig og er ganske utslitt, men fint skal vi få det uansett.

I dag har jeg stekt kalkun som har ligget et par dager i kjøleskapet. Og i stedenfor å lage 2 middager så ble det kalkun og waldorfsalat i dag. Det er mer enn nok kalkun til å ha til middag på nyttårsaften også så det skal bli koselig.

Vis du lurer på hva jeg fikk i julegaver så følge med. Innlegg kommer en av de nærmeste dagene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg