17. Mai sa du?

Gratulerer med dagen kjære Norge. Det blir en veldig annerledes feiring i år, men jeg håper alle der ute tar hensyn og tenker på de rundt seg. Allikevel håper jeg dere koser dere masse med de planene dere har. Jeg er snart på vei ut døra og håper egentlig bare at jeg kommer meg igjennom denne dagen på et vis.

I natt smalt det skikkelig og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg hadde skrivd et langt innlegg som desverre ikke vil komme på bloggen allikevel. Kort fortalt endte det med et skikkelig sammenbrudd og jeg måtte vekke samboeren min midt på natta. Jeg satt å gråt ved siden av han i senga. Det var så vondt og jeg klarer ikke helt forstå hvorfor. Jeg har vært ganske langt nede i det siste, men nå er det virkelig ille. Gårsdagen viste meg det.

Allikevel har jeg klart å få på meg klærne og er på vei ut døra om litt. Det er egentlig ganske utrolig. Lite søvn og mange tanker. Jeg skulle egentlig vært hjemme, i senga og sovet. Problemet er bare det at det løser ingen av mine problemer. Nå har jeg ligget rett ut og stirret i lufta. Det tillater jeg ikke meg selv å gjøre på selveste 17. Mai..

På tide å få på seg et smil og gjøre det som var planen. Mer om det senere.

2 kommentarer
    1. Håper du får en fin dag i dag, tross omstendighetene <3 Det er helt riktig at det ikke hjelper å ligge inne og sove, selv om det er det som kanskje frister mest. Tenker på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg