17. Mai antrekk

Gratulerer så mye med dagen, kjære Norge. Jeg har tatt på  det fineste jeg eier, sminket meg og satt inn mine fineste tuneller. Ja, jeg har pyntet meg fra topp til tå for vårt vakre land. For i dag feirer vi et land som har gått igjennom så utrolig mye, men som til slutt fikk stå på egne bein og endelig var fri. Dette er en stor dag for Norge. Vi er stolte av vårt vakre land med tradisjoner og nydelig natur. Folk tar på seg bunaden, festdraktet eller hva det måtte være. Vi pynter oss for Norge. Så her kommer bilder av mitt antrekk for i dag.

Jeg har, som dere ser ikke en bunad. Hjemme hos mamma henger faktisk en nydelig festdrakt, men jeg liker ikke meg selv i det. Noe som er veldig trist fordi alle andre er så pene i sine bunader. Noe av det fineste jeg vet om er bunad, men med en gang jeg får det må med så har jeg mest lyst til å gråte. Så den festdrakten henger veldig godt hjemme hos mamma.

Jeg har hvertfall pyntet meg og det jeg har på meg føler jeg meg veldig pen i og det er jo det viktigste. Man burde få gå i det man føler seg komfortabel med. Og det er min nydelige KILLSTAR kjole/skjorte med nydelig rosemotiv. Den er så utrolig fin og den har litt farger, så jeg går ikke i bare svart (bare nesten).

Ønsker alle en flott 17. Mai feiring.

Har du bunad og skal du bruke den i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg