planer i desember

nå er det jo jul og man skal kose seg litt ekstra. de aller fleste kjenner nok på det at de spiser mer og koser seg med alt som er å få i butikkene. det er ribbe, julekaker, godteri og brus som står på menyer til mange når julen virkelig ringes inn. det er vanskelig å la være og jeg syns selv det er ekstra koselig å ta det helt med ro i hele desember. det blir så klart en del å gjøre nå før julen ringes inn. så kommer romjulen hvor man gjerne vil kose seg, men når all julemaset og alt er borte så kommer jo januar og hva skjer da? man lager treningsplaner og skal leve mye sunnere igjen. vel, da kommer det en liten utfordring her fra meg.

hvem tørr å ta denne utfordringen og kunne ut godteri og brus hele januar? vel, dette er noe jeg har snakket med gubben om og her blir det nemlig å prøve på nettopp det. dette har jeg klart èn gang før, men det var utrolig vanskelig og kun 2 uker. jeg er jo veldig glad i både godteri og brus. jeg føler at det hører til lørdagen, sammen med film og vis man skal kose seg med venner. det kommer til å bli skikkelig kjipt, men jeg har lyst til å gi denne utfordringen en sjanse.

om du lurer på hvordan dette vil gå så kan du enten trykke FØLG om du også er blogger eller du kan gå inn på bloggen sin facebookside Her og følge med. jeg kommer til å komme med oppdatering hver dag på hvordan det går.

før utfordringen starter så skal jeg nyte juletiden med familien, samboeren og venner. det blir mer baking, pynting av treet, julemusikk og julefilmer. jeg kommer også med masse spennende innlegg på bloggen så det er bare å følge med.

neste helg blir det baking med tantebarna mine. i tillegg skal jeg og venninna mi styre på kjøkkenet sammen. jeg har også planer om å be mamma og søstern på ribbe om ikke så alt for lenge, men før alt dette så blir det å lage pepperkaker med gubben nå i helgen.

det blir å ta det litt med ro inni mellom siden kroppen min ikke er helt på skinner for tiden, men det blir jo som sagt veldig mye spennende som skjer fremover.

hva er dine planer for desember?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg