mine absolutt favoritt julesanger

ganske enkelt som overskriften sier så skal jeg gi dere mine favoritt julesanger. kanskje vi har noen felles eller kanskje du finner en ny favoritt, vi får se! det er jo utrolig mange fine julesanger, men så er det alltid noen som skiller seg litt ut. jeg er jo litt mer glad i gamle sanger og det gjelder også julesanger. her går det ikke i “juletragedien” og #alt jeg ønsker meg”. faktisk er det så ille at jeg måtte på youtube for å finne et par forslag for litt nyere julemusikk. jepp, der har du meg! I’m stuck in the past! men uansett så vil jeg dele de sangene jeg bare må høre på i juletiden. for gamle eller nye, man får virkelig julestemning av å høre på julemusikk. her er mine topp 5 julelåter som må spilles gang på gang når julen nærmer seg.

1. Elvis- Blue Christmas

*Elivsfan så lenge jeg kan huske. Derfor må Elvis spilles i julen også!

2. Maria Mena- Home For Christmas

*denne får meg alltid til å gråte, men det er gledestårer. Å kunne feire julen med familien min betyr så mye. 

3. Wham- Last Christmas

4. Michael Bublè- It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas

*denne sangen er noe av det vakreste jeg har hørt. Den inneholder alt en julesang burde inneholde. 

5. Ariana Grande- Santa Tell Me

altså, man kan ikke si at Ariana Grande ikke kan synge. den stemmen er nydelig og passer perfekt til julesanger. så jeg fant faktisk en nyere sang som ble en av mine favoritter. jeg hører jo egentlig på det meste, men gamle sanger har noe ved seg som er helt spesielt. musikk nå er så likt så det er litt sånn at vis du har hørt en sang så har du hørt alle. MYE av det, men så klart ikke alt. så er det også nye sangere som synger gamle sanger.

nå ønsker jeg å høre fra dere lesere!

hvilke sanger MÅ du spille for å få julestemningen på topp?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg