Pyntet badet til jul

Ganske fornøyd med hvordan det har blitt på badet. Koselig å pynte opp litt annet enn bare stua. Med små duker så ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Jeg tenkte å vise dere hvordan det har blitt på badet. Her er noen bilder.

Over her ser dere øverst på hylla til badehåndklene.

Bildet over er av toppen på sminkehyllen min.

Til slutt er det ved siden av vasken.

Så da var badet klart for jul, men fortsatt mye som gjenstår i andre rom.

Det kommer en dag i morgen og da skal jeg fortsette med julevasking, men nå skal jeg slappe av på sofaen sammen med bikkja og se på tv.

Jeg har spist hjemmelagd hamburger til middag. Jeg kjøpte kjøttdeig og tilsatt krydder og urter. Det var utrolig godt! Det koster mindre og smaker faktisk mye bedre.

Har du lagd hjemmelagd hamburger før eller kjøper du ferdige hamburgere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg