2 nye malerier

Her om dagen viste jeg dere 3 malerier som jeg hadde malt. De kan dere se Her. Etter å ha skrivd det innlegget så har jeg malt et par til. Jeg syntes det var utrolig moro med maling og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sluttet. Nå har jeg jo ikke noen flere lerret, men jeg skal definnetivt kjøpe flere i en senere anledning. Jeg har 1 bilde som jeg ikke helt vet om jeg er ferdig med eller ikke, men de 2 andre tenkte jeg at jeg skulle vise dere i dag. Så her er 2 nye malerier som er ferdig.

Det første bildet er min absolutte favoritt! Bakgrunnen og motivet passet så bra sammen. Jeg er veldig fornøyd med det! Det er enkelt, men samtidig gir det veldig mye av seg. Jeg ville ikke male på noe mer der fordi det ville ødelagt bildet, syns jeg.

Jeg vil gjerne høre deres mening.

Hvilket bilde likte du best?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg