en gladnyhet

jeg fikk en skikkelig gladnyhet da svigerinna mi kontaktet meg her om dagen. broren min og kona har 2 jenter sammen som jeg er tante til. de begynner å bli store og tante ønsker jo så klart å få litt mer tid med dem mens dem ennå er barn/ungdommer. så jeg har jo spurt om hun kunne si i fra vis det var ledig tid før jul så vi kunne samles og bake sammen. jeg ønsket å gjøre dette i fjord, men det var ikke noe tid også tror jeg egentlig det gikk i glemmeboka også. for et par dager siden hadde svigerinna mi funnet en dato som vi kunne bake. så jeg skal bort til dem så vi kan ha en liten førjuls bakedag. jeg gleder meg skikkelig til det og kan nesten ikke vente. jeg tror dette kommer til å bli skikkelig moro og veldig koselig. det er lenge siden jeg har gjort noe sammen med jente og det er egentlig veldig trist. jeg håper at fremtiden gir oss muligheten til å være mer sammen og finne på ting litt oftere. jeg er jo veldig glad i familien min og vil jo tilbringe tid med dem så ofte som mulig. så det var jo en skikkelig gladnyhet da jeg fikk meldingen. nå teller jeg bare dager til vi skal bake sammen. YEAY!


bildet er fra et par år (og kilo) siden.

i tillegg til tantebarna mine så ville også venninna mi bake en dag. vi har vært enten hos meg eller hos henne for å lage smakfulle julegaver og det tenkte vi å gjøre i år også. hvem vet hvordan det går eller hva vi får lagd, men vis du følger med videre på bloggen min så får du kanskje se noen bilder. julegaver skal jo egentlig være hemmelig, men jeg har hvertfall tenkt til å lage litt forskjellig så ingen vet helt hva dem får uansett. jeg har et par ting jeg har lyst til å lage. det ene er konfekt. jeg har en liten plan på hvordan jeg skal gjøre det, men vi får se hva venninna mi tenker. kanskje hun får noen gode idèer til innhold i konfekten eller kanskje hun har idèer for andre ting vi kan lage. vi får se. men følg med på bloggen så skal du få se.

nå skal vi først og fremst til Oslo på julemarked. Åh, kanskje jeg får noen gode idèer til gaver derifra!

har du noen idèer til hjemmelagde julegaver?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg