Helt perfekt bursdagsfeiring

I går feiret jeg bursdagen min sammen med nesten hele familien. Den eneste som manglet var pappa, men sånn er det når man ikke har faren sin i nærheten og han er nødt til å jobbe. Jeg har egentlig blitt vant til det selvom jeg savner han veldig. Det er jo ikke akkurat en svipptur for å besøke han, men nok om det. Jeg har lyst til å fortelle om den beste bursdagen jeg har hatt på lenge. For selvom det ble mye rydding, vasking og litt stressende FØR familien min var samlet rundt et bord så var det såå verdt alt sammen. Jeg fikk være sammen med alle sammen og dele en flott kveld her i vårt hjem. At jeg ikke har tenkt på det før! Dette vil jeg gjøre hvert eneste år. Så koselig det var å klare å få samlet alle sammen. Det var mye latter, god mat og masse kaker. Jeg fikk også pressanger som jeg tenkte jeg skulle vise dere. Alt var så flott og jeg klarer virkelig ikke bestemme meg for hva som var den beste gaven, men å få hjemmelagde leppomader av tantebarna mine var rett og slett fantastisk! Det er synd at bloggen ikke kan sende ut lukten av dem for de luktet amazing!!

Som dere ser på bildet over så var de utrolig søte. Tusen takk for nydelige gaver! Jeg elsker dem <3

I tillegg til leppomadene så fikk jeg det som er på bildene over. Kortet, julekula og boksen har min kjære svigerinne lagd. Hun er utrolig flink! Og hvor søt er ikke den reinsdyrfiguren? Den var såå skjønn!

Så fikk jeg et nydelig fat som er på bildet over. Dette er fra broren min og svigerinna. Dette skal jeg definnetivt bruke mye! Så stilig. Kortet har da svigerinna mi lagd. Jeg har 2 brødre bare sånn at dere skjønner at det ikke er fra samme.

Til slutt fikk jeg denne nydelige julestjernen av moren min og søstern. Jeg elsker jo blomster og nå som det er jul så passet jo julestjerne utrolig bra! Også se for et søtt hjerte som står i blomsten. Rett og slett nydelig!

Tusen takk til alle sammen for flotte gaver. Det var veldig koselig, men det flotteste med alt var at alle kunne komme og at det ble så koselig. Jeg er veldig glad i dere alle sammen og håper noe sånt som dette kan gjentas litt oftere. Jeg hadde det veldig fint. Jeg har verdens beste familie og dere betyr alt for meg! Takk for at dere gjorde denne bursdagen spesiell. Dette vil jeg aldri glemme! Dere er best!!

Når alle hadde dratt så var denne lille tassen helt utslitt. Han sovnet på fanget mitt.

Avslutningen på gårsdagen var også veldig koselig. Jeg og gubben satt å så på en helt ny julefilm. Som gubben sa så er det en av de beste julefilmene vi har sett på lenge. Så gårsdagen var egentlig helt perfekt! Det ble seint, men det var utrolig koselig å kunne avslutte dagen på den måten.

Hva som skjer i dag er ikke bestemt, men slappe av er noe som står øverst på lista mi i dag for å si det sånn. Så håper jeg alle som var her i går hadde  en like fin dag som meg.

Når har du bursdag og skal du feire?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg