Anonyme kommentarer

Jeg har nettopp dusjet og alt er egentlig klart til i kveld. Nå tenkte jeg å prøve å slappe av, men jeg tenker stadig på en ting. Det irriterer meg ikke, men det er litt synd. Jeg forstår om det er noen som vil være anonyme når de legger igjen en kommentar på en offentlig blogg. Det  er jo ikke alle som syns det er greit å putte navnet sitt overalt, men allikevel plager det meg. Jeg får så mange koselige kommentarer, av og til anonymt. Jeg respekterer så klart det, men om du ikke har noe i mot det så kan du skrive navnet ditt enten i selve kommentarfeltet eller der det står navn. Vis du ønsker å være anonym så er det så klart helt lov og jeg respekterer den avgjørelsen.

Til ALLE som bruker tid på å komme inn og lese bloggen min så gjør det meg veldig glad. Tilbakemeldingene på innleggene mine har virkelig bare vært positive og det setter jeg utrolig stor pris på.

Det at andre har rn annen mening eller et annet synspunkt er helt greit for meg så lenge det er saklig. Altså, hold dere til teksten om dere skal komme med noe. Jeg har lest så sinnsykt mange kommentarer på andre blogger som får med til å bli stum. Jeg syns det er så dårlig gjort når noen ikke har bedre ting å finne på enn å slenge hatkommentarer på nettet. Det er nå litt synd på dem som har SÅ mye fritid at de bruker tiden sin på det. Slapp av bloggere for dette er ikke deres feil. Dere som bloggere kan ikke noe for at dem har så mye fritid og ingenting annet å gjøre enn å finne på slike kommentarer. Det er ganske mye av det og det beviser bare én ting og det er at det finnes mennesker der ute som rett og slett kjeder seg og trenger oppmerksomhet. Så enkelt er det bare.

Å skrive ting som du er teit eller du kan ikke sminke deg eller noe så enkelt som du er ei hore er ikke veldig oppfinsomt. Det begynner å bli ganske så gammelt. Jeg kan faktisk ikke tro at folk faktisk ikke syns det er flaut å oppføre seg sånn. Dere tror kanskje det er barn og ungdommer sin oppførsel, men neida! Voksne er like ille. Gamle damer sitter og slenger ut med alt mulig på bl.a facebooksider. Jeg syns synd på barna dems. Det må jo være ganske flaut å finne ut at foreldre/besteforeldre skriver sånt på nettet. Tenker dem på det? Jeg tviler for da hadde dem ikke skrivd det.

Så kanskje anonyme kommentarer på min blogg ikke er så ille allikevel. Det finnes verre ting der ut å tenke på. Så enten du er anonym eller ikke så vil jeg si tusen takk for at du ikke skitner til kommentarfeltet mitt, men holder deg positiv. Det setter jeg veldig pris på!

Nå skal jeg begynne på kremen til walesbollene og sette kakene på plass i løpet av kort tid. Nå er det ikke mange timene igjen før jeg har fult hus.

Takk for at du leser bloggen min!

8 kommentarer
    1. Hei Cathrine.Sorry jeg visste faktisk ikke at ikke navnet mitt kom opp når jeg legger inn kommentarer til deg .Jeg skrev kommentar tidligere i dag om at litt rot ikke skader noen og at dine gjester ikke tror noe dårligere om dere om det ikke er sterilt i heimen.Kos dere og ha det gøy. Jeg heier på dere.Klem fra tante Mette

    2. Har jeg forstått ting rett så forsvinner snart muligheten for å kommentere anonymt her inne. Kommer vel samtidig med det nye designet jeg har hørt kommer på denne plattformen om ikke så alt for lenge :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg