Jobben, helsa og husarbeid

Da tar man en liten pause etter å ha satt på oppvaskmaskinen, klesvask og vasket kjøkkenbenken og komfyren. Ja, her er jeg i full sving.

Jobben
For dere som lurer på hvordan det går i forhold til jobben så er den lagt litt på siden, men jeg skal få orden på ting og skal tilbake dit. Jeg trenger bare å få hodet mitt til å fungere like bra som resten av meg. Å gi opp en så fantastisk arbeidsplass er ikke et alternativ! Jeg har vært så utrolig heldig å få tid til å ordne opp i alt dette og fått utrolige tilbakemeldinger om min innsats. Nå skal jeg gjøre alt for å bli frisk og komme tilbake som en helt ny meg. Så fort jeg er klar så skal jeg begynne på nytt. Nå må jeg bare ta det i mitt tempo. Motivasjonen til å takle alt som har skjedd og som skjer i livet mitt er så høy akkurat nå. Jeg vil bare få alt på plass og være en del av den fantastiske bedriften jeg har jobbet i 1 måned alt. Tiden går fort.

Jeg må jo få takke alle der som har tatt i mot meg og vil hjelpe meg! Dere er helt fantastiske!!! Jeg kunne ikke bedt om et bedre sted å jobbe. Lucky me! Hell i uhell er det noe som heter.

Å sette alt på vent for min egen helse er absolutt ikke et nederlag. Jeg har møtt fantastiske mennesker, jeg har gjort mitt ytterste for å overvinne frykten min for betjening av kunder. Jeg har hoppet rett ut i det og taklet det så bra så dette er en stor seier i mine øyne. Jeg fant ut at jeg elsker å jobbe på café og møte nye mennesker.

Som dere ser på bildene over så har det blitt ganske fint på benken på kjøkkenet, men det er jo mye som gjenstår før bursdagen min med familien. Jeg har 2 hele dager på å få orden her. Jeg har trua, men da må det jobbes på. Det neste som står på planen er å få ryddet spisebordet og så står hele stua for tur. Så må alle plante få vann, tepper må ristes osv osv. Vi kommer i mål til slutt, men det blir nok å sette fingrene i.

Da er det vel bare å fortsette da…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg