Oppskrifter finnes overalt

I dag har det vært en veldig fin dag med litt rydding, mat, baking og til å med en gåtur med bikkja og gubben. Så det har skjedd litt av hvert her i dag. I dag lagde jeg småkaker (cookies) fra oppskriften som står på cafébakeriet sine pakker med cookies. Deigen var lett å lage og småkakene smakte veldig godt. Jeg anbefaler virkelig å prøve den oppskriften. Mine småkaker inneholder kun sjokoladebiter, men cafébakeriet har jo mange forskjellige alternativer i sine cookies. Det er jo egentlig bare å putte inni det man liker selv. Smarties, nøtter eller tørket frukt er jo noen av de tingene som går ann å bruke. Min favoritt er store sjokoladebiter, men jeg liker også smarties. Jeg har desverre aldri vært noe fan av nøtter, men rosiner fungerer faktisk utrolig bra i småkaker. Fantasien som setter grenser. Slik ble hvertfall resultatet da jeg bakte med cafébakeriets oppskrift som står på pakken.

Jeg lagde noen små og noen store. De smakte veldig godt og er utrolig enkle å lage.

Resten av denne dagen blir til å sitte i sofaen og se på tv. Sinnasnekkern som gubben følger med på og åndenes makt som jeg ser på. Jeg tenkte også at jeg skulle få dusjet i løpet av kvelden. Vi får se om jeg klarer å finne igjen energien jeg hadde i stad.

I morgen skal jeg til Sverige sammen med mamma og søstern. Jeg skal få kjøpt noe så kjedelig som dopapir, comfort og omo. Det som blir gøy er jo å dra med dem og ha det fint sammen oss 3. Det er veldig koselig å ha noen få turer som det som en familie/jentetur. Det er ikke så veldig ofte at man får muligheten til det selvom man ønsker det. Penger vokser ikke på trær og bensin ef dyrt. Men i morgen blir det tur til tross for skyhøye bensinpriser og alt sånt.

Har du bakt med oppskriften på cafébakeriet?

Hva handler du i Sverige?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg