Ryddedag

Dagen i dag begynte egentlig ganske greit. Jeg kjenner det har trukket seg litt tilbake og jeg er egentlig i mye bedre psykisk form nå enn dagene før. Nå gleder jeg meg egentlig bare til å kunne samle alle sammen og feire bursdagen min. Jeg har jo bursdag 20.11 så det er jo ikke lenge til. Jeg skal feire den neste helg, med (nesten) hele familien forhåpentligvis.

Før jeg kan be folk hit så må det jo ryddes. Derfor har jeg prøvd å vaske litt tøy og få unna alt av oppvask. Jeg vet ikke hva jeg får gjort i dag, men jeg håper hvertfall alt blir ferdig før neste helg. Det som ikke blir ferdig får bare stå, men det ville jo vært supert å fått unna mest mulig nå. Det er jo ikke lenge igjen til jul heller og da vil jeg jo ha det ryddig og pent.

Dagen i dag går til rydding og vasking. Så får vi vel bare se hvor langt jeg faktisk kommer. Det er hvertfall mer enn nok å gjøre her.

Jeg har kun i dag for i morgen skal jeg ikke være hjemme. Jeg, mamma og søstern skal nemlig til sverige. Derfor gjelder det å henge i og få gjirt mest mulig i dag.

Spørsmålet er bare hvor man skal begynne…

Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer

Siste innlegg