Bakeglad

Etter å ha ryddet litt i gangen og satt på en vask så fikk jeg og gubben den fine idéen at vi skulle bake litt. Vi gikk derfor igjennom flere kokebøker for å finne en oppskrift på norn småkaker som holder litt lengre enn bare 1 uke. Vi fant til slutt en oppskrift på noe som het sjokoladeknapper. Vi syns det hørtes veldig spennende ut og derfor begynte vi på dette. Det var veldig gøy å gjøre noe sammen. Vi lo og hadde det veldig moro. Resultatet ble også veldig bra. Her er litt bilder fra dagens bakestund.

Det er godt å gjøre litt annet sammen enn oppussing og rydding. Det er jo alltid fint med kjærestetid. Jeg kjente hvertfall at jeg trengte dette nå. Det har vært slitsomt, vanskelig og tungt de siste dagene. I dag har jeg endelig klart å senke skuldrene og bare ha det gøy.

Nå ser vi på skal vi danse og det blir veldig spennende å se hvem som vinner. Jeg håper på Einar.

Hvem heier du på?

4 kommentarer

Siste innlegg