En kort visit er bedre enn ingen!

I dag fikk jeg ryddet litt og slappet av. Så kom plutselig mamma og søstern en liten tur innom. Alltid like koselig selvom det bare var en rask tur.

På mandager jo jeg fri så vi har planlagt en tur til Sverige. Det blir meg, søstern og mamma. Det blir jo veldig moro da. Jeg gleder meg utrolig mye.

Mandag er jo fortsatt et par dager til så i mellomtiden så skal jeg prøve å få gjort litt mer her hjemme. Gubben har også fri i helgen så kanskje jeg får litt hjelp også.

Før rydding så blir det litt søvn. Jeg kjenner at kroppen min trenger det nå. Det har vært en lang uke og jeg er så klar for litt søvn. Så uansett hvem som har ole lukkøye, send han hit!

På bildet over kan dere se en bukett med roser som jeg fikk av gubben. Han er veldig flink til å overraske. Disse står på stuebordet. Jeg har sett på dem i hele dag, mens han har vært på jobb. Det er så koselig med roser på stuebordet når man vet hva de betyr. Det betyr hvertfall utrolig mye for meg!

Men nå skal jeg sove.

Natta!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg