Min start på dagen

I dag var en av de dagrne det var vanskelig å komme seg ut av senga. Jeg våkna vel kl.06.00 første gangen og gikk ikke ned før kl.08.30. Jeg kunne sittet her og skrive hvordan jeg føler meg, men det hjelper da fint lite. Så derfor har jeg bestemt meg for å la være å skrive om nettopp det.

Dagen i dag
Vel, dagen begynte jo ikke så bra, men jeg hoppet i dusjen og skal gjøre det beste ut av dagen. Jeg har noen timer her hjemme før jeg må gå til bussen og på jobb. De timene tenkte jeg å bruke til å slappe av siden jeg har 5 dager med jobb foran meg og har ikke et sekund med avslapning å rote bort. Jeg vil yte mitt beste på jobb. I dag dkal jeg jobbe 4t + stenging. Jeg vet ikke så mye om hva jeg skal gjøre, men jeg tror det blir en del i kassa og lage mat. Vi får se hva som skjer. Når jeg kommer hjem så blir det nok rett på sofaen og kanskje også nor middag. Gubben har fri i dag så han skal vel styre på her hjemme. Man må bruke de dagene man har fri så man får unna mest mulig. Vi er jo begge ganske slitnr etter jobb så fridager er jo ganske kjekt å bruke til ting man ikke får unna ellers.

Nå tenkte jeg å få i meg noe mat. Når dagen starter sånn her så vet jeg hvordan det ender så da får man gjøre det beste ut av det. Av og til får jeg slike dager hvor alt energien er borte og man har mest lyst til å gå å legge seg. Det har ikke skjedd på en god stund, men nå er det tilbake og det er ikke bra!! Jeg håper bare jeg klarer å yte like bra på jobben i dag. Jeg syns det er det viktigste av alt akkurat nå. Alt som ikke har med jobb å gjøre kan bare ligge.

Jeg kommer med et innlegg etter jobben om hvordan dagen har vært og litt sånn. Følg med om du ønsker å vite hvordan det gikk på jobb.

Som dere kanskje ser så er jeg helt utslitt. Røff morgen, men man kan jo håpe og tro at dagen blir bedre.

Har du noengang følt at du ikke vil stå opp uten å vite hvorfor?

8 kommentarer

Siste innlegg