Sent på kveld

Det blir jo jobb 5 dager etter hverandre og jeg sitter derfor og tenker på hvordan dagene fremover kommer til å bli. I morgen begynner jeg sent så da har jeg jo god tid til å gjøre alt som må gjøres. Jeg skal dusje, pakke bagen og finne frem klærne, spise frokost sammen med gubben og slappe helt av. Jeg kan hvertfall prøve å slappe av. Jeg har en million tanker i hodet angående disse dagene fremover. Det går sikkert bra, men allikevel kommer det tanker som kverner i hodet. Tanker som kommer det til å bli for mye eller klarer jeg å holde hodet rolig. Som regel er det FØR jobb jeg er mest kaotisk i hodet. Når jeg er på jobb må hodet være med hele tiden for å gjøre en god jobb. Jeg er bare så utrolig redd for å miste fokus, lage kaos, gjøre feil osv.

Nå tenkte jeg derfor at det var perfekt å gå og legge seg. Kanskje alle tankene er borte i morgen, kanskje det blir en bra dag og kanskje blir det suksess. Man må jo tenke litt positivt innimellom også.

Dagen i dag ble veldig koselig da vi fikk besøk av mamma og søstern min. Søstern min var ikke her så lenge, men jeg og mamma satt hvertfall å pratet sammen. Gubben fikk byttet dekk også så nå er mamma sin bil klar for vinterføre, når enn det måtte komme. Jo mindre snø jo bedre, sier nå jeg. Det blir så klart ikke det samme uten snø i julen, men ellers går det fint uten snø altså.

Etter at mamma hadde dratt så ble det middag og film i sofaen. Det er jo veldig fint å kunne slappe av sammen, men så til slutt sovnet gubben og jeg så på film alene. Derfor fant jeg ut at det var på tide med litt søvn. Jeg begynner å bli trøtt også er det jo en fordel å være uthvilt til jobb i morgen. Så da får man finne senga og håpe at man klarer å sovne. For gubben er jo dette lett, men jeg har hatt litt problemer med å sove i det siste. Forhåpentligvis går det bedre i dag.

Har du problemer med å få sove?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg