Resten av dagen gikk sånn

Etter at wales var lagd (det kan du lese om Her) så kjøpte vi pizza og kost oss med både godteri, brus og tv. Det ble vist ikke så mye rydding i dag så da får jeg heller ta det igjen i morgen, men noen har vi da fått gjort.  Noen dager er det jo egentlig godt å slappe litt av også. I morgen blir det litt mer å gjøre siden jeg ikke fikk gjort noe i dag. Tiden fløy egentlig bare fra meg etter at disse walesbollene var ferdig. Jeg har hvertfall fått vasket arbeidsklærne våres da så noe fornuftig har jeg da fått unna. Mens jeg satt å slappet av så hadde faktisk gubben ryddet litt i gangen for jeg klarte å slå lilletåa mi så grusomt hardt inn i en metallkasse som stod i gangen. Jeg hovnet så sinnsykt opp og hadde det så vondt at jeg rett og slett måtte sette meg ned i 5 minutter. Det var veldig smertefult og vondt å gå på i flere timer etterpå. Dette skjedde jo da tidlig i dag og det er også en av grunnene til at det ikke har vært så mye aktivitet i dag. Det gjør fortsatt vondt, men jeg klarer å gå normalt igjen. Det går nok over i løpet av helgen, det må det jo bare for jeg nekter å gå glipp av en dag på jobb!! Siden det er på bedringens vei så satser jeg på at det går mye bedre allerede i morgen.

Som det står på bildet when you need a break from everything så legger man seg på sofaen. Jeg likte bildet så utrolig godt og syns det var ganske stilig. Det passer også ganske bra til dette innleggets innhold.

I kveld har vi jo da fått med oss skal vi danse og selvom Sophie Elise ikke er med lengre så har vi jo 1 som vi da heier på. Jeg snakker så klart om Einar som har jobbet beinhardt og bevist at man kan lære seg å danse hva som helst om man trener hardt og har en fantastisk dansepartner. Dagens dans til kona hans traff oss i hjertet og det var rett og slett helt fantastisk å høre at han var videre med i skal vi danse. Jeg syns så klart at det er utrolig bra gjort å komme på 1-3 plass så Martine (som hun også sa) burde være stolt av å kommet så langt. Så får vi se neste helg hvem som stikker av med 1. Plassen i skal vi danse 2018. Jeg gleder meg.

Gjør du?

4 kommentarer

Siste innlegg