Walesboller

Formiddagen har vært veldig fin. Det er jo alltid koselig når gubben kan gjøre noe sammen med meg. I dag ble det walesboller og de ble veldig fine. Disse skal være til bursdagsfeiringen min så de ble fryst ned med en gang de var kalde. Jeg gleder meg skikkelig til å sette de frem. Alt er jo mye mer spennende å sette frem når man har lagd det selv. Forhåpentligvis smaker dem like godt som dem lukter og ser ut. Det er egentlig ikke så vanskelig å lage så lenge man følger oppskriften. Om du ønsker at jeg skal legge ut oppskriftene på det jeg lager fremover så er det bare å si i fra. Eller så kommer det kun bilder fremover sånn som nå. Fot under her så kan du se hvordan resultaetet ble.

Over her ser du da at vi har kuttet opp en for å se hvordan de var i midten. Jeg syns hvertfall resultatet ble utrolig bra. Nå har gubben lagd det mange ganger før når han har vært på jobb, men vi har aldri gjort det hjemme. Det var utrolig gøy og koselig å gjøre dette sammen. Neste gang så blir det napoleonsbunn. Når dette blir vet jeg jo ikke, men jeg håper jo det blir snart. Eller så blir det jo en del julekaker og kanskje noe konfekt eller småting. Jeg går se hva vi har tåd til og hva jeg har tid til. Dagens bakst var hvertfall vellykket.

Har du lagd wales før?
Hva syns du om resultatet?

6 kommentarer

Siste innlegg