Jobbe i dag og i morgen

I går ble det gjort ganske mye, men i dag skal jeg på jobb. Jeg prøver å ikke gjøre så alt for mye før jeg skal dra fordi jeg vil bruke mest mulig av energien på jobben. Altså, jeg kunne sikkert klart å gjort masse i løpet av dagen i dag og så dratt på jobb. Jeg velger å la være fordi jeg vet at jeg ikke yter like bra på slutten av dagen om jeg begynner å rydde og styre her hjemme. Jeg skal på jobb i morgen også, men til helgen har jeg fri og da blir det fult kjør på rydding og vasking. I tillegg tenkte jeg å prøve og få lagd en av kakene (napoleon eller wales). Vi får se hvordan det går. Nå skal ikke jeg stå her alene med det. Jeg og gubben vil gjøre det sammen så det blir koselig. Jeg gleder meg masse. Det er jo alltid gøy å prøve noe nytt.

Akkurat nå, før jeg skal på jobb så tenkte jeg å slappe av mest mulig. Jeg kan jo rydde litt, men det blir ikke noe særlig mer enn det. Jeg må også ut med bikkja, ordne meg også tenkte jeg å vanne noen planter. Når alt det er gjort så er det bare det vanskeligste igjen, å dra fra bikkja. Heldigvis står han ikke lenge alene. Gubben er jo rett rundt hjørnet når jeg begynner på jobb. Sånn sett er det ganske greit de dagene jeg jobber seint, noe jeg skal både i dag og i morgen. Jeg kunne sagt det er godt å sove lenge, men sannheten er at det gjør jeg ikke uansett.

Over ser dere da bilde av de nye skoene mine første dagen jeg brukte dem. Jeg er utrolig fornøyd med dem. Nå kan jo ikke jeg sitte her å snakke om hvor billige dem er siden det er gubben som har betalt. Han sa plutselig ut av det blå at det var bursdagsgave til meg. Han er jo verdens beste mann. Sko er jo noe alle jenter har mye av, bortsett fra meg. Jeg har sikkert 3 par crocks, men jeg kan ikke akkurat si jeg har så veldig mange par sko ellers. Jeg har sko til å gå i skogen med, 2 par pyntesko og nå har jeg disse. De andre skoene må jeg jo ta farvel med siden de har blitt ødelagte både inni og på sidene. Det jeg trenger av sko nå er egentlig bare til sommeren. Litt kjedelig å ta en bytur i crocks!

Jeg gleder meg utrolig mye til sommeren, ikke bare fordi vi har 2 drivhus å fylle opp. Jeg har nemlig gjort noe helt sykt og jeg gleder meg til å fortelle dere når jeg har bevis. Detblir nemlig en tur med min beste venninne til Oslo, men hva vi skal gjøre der får dere vite litt senere. Jeg gleder meg til å komme med denne nyheten. Jeg har faktisk aldri gjort noe lignende før fordi jeg har aldri hatt råd til det. Nå som jeg har jobb så kan jeg slå på stortrommen og gjøre de tingene jeg ønsker. Dette blir så utrolig fint!

Hva er dine planer for dagen?

8 kommentarer

Siste innlegg