Dette har skjedd i dag

Og der var den dagen over og det er på tide å få seg litt søvn. I dag har jeg fått ordnet i frysern og skrapt ut all isen som var der (det jeg klarte). Etter det så ryddet jeg hele den store hylla inne på kjøkkenet og fikk kastet et par ting som ikke har lokk eller som kun er lokk igjen. Vi hadde nemlig en liten husky valp som spiste opp plastboller som om det skulle vært leverpostei. Han var helt ekstrem til å ødelegge plastboller osv. Såda har jeg fått orden på det. Når gubben kom hjem så stod vi å diskuterte litt om hva som var best å gjøre i forhold til kjøkkenet og ble enige om å flytte kjøleskapet lengre bort og fjerne en tralle som mikroen stod på. Nå står mikroen på kjøleskapet og det er så deilig fordi da kan det ikke hope seg opp med masse skrot på kjøleskapet. Så da ble det ryddig på kjøleskapet i dag også. Vi fikk også satt på plass en hylleløsning fra IKEA som skal ha plastkasser. Man må være litt kreativ med andre møbler når man ikke har så mye kjøkkeninnredning.

Så man har jo fått gjort litt. Jeg har jo ikke tatt kjøleskapet slik jeg håpet på, men jeg bakte heller en brownie. Jeg har fryst halvparten av kaka fordi jeg vet at den blir like god når jeg da skal ta den opp igjen. Kanskje jeg bruker den i bursdagsfeiringen min. Vis ikke ligger den der til en dag man trenger/vil ha kake. Under her ser du da bilde av hvordan den ble. Jeg ble hvertfall veldig fornøyd med den og har smakt. Den smakte utrolig godt. Akkurat sånn en brownie skal smake!

Etter å ha lagd kaka så måtte det jo ryddes opp. Det blir jo ganske mye gris etter å ha lagd brownie så derfor er det greit å ta det med en gang.

Etter at alt var ryddet opp så ble det sofaen og tv med gubben. Det er jo egentlig en ganske fin avslutning på dagen. Gubben har fortsatt med muring av peiskroken, men ble ikke helt ferdig. Det har hvertfall blitt utrolig fint så langt som han har kommet. Han har vært veldig flink. Er det noe den mannen ikke klarer??

Men nå er det som sagt natta på meg. Håper alle har hatt en fin dag.

Hva slags kake er din favoritt?

6 kommentarer
    1. Åååh denne så sinnsykt god ut :)! Så flink du er 🙂 Jeg har flere favoritter som kaker så her er noen av dem 🙂
      Ostekake
      Brownie
      Gulrotkake og Napoleonskake 🙂
      Ønsker deg en fin kveld og en god natt 🙂

    2. Bare et bittelite velmenende tips 🙂 Det er lurt å rime av fryseren istedenfor å skrape, mindre strevsomt også 🙂 Er det skap så kan en fort ødelegge elementene, er det boks så kan jeg jo forsovidt se den altså. He he 🙂 Men den kaka, den så utrolig god ut, jammen fikk du masse ut av denne dagen :-)) Håper morgendagen blir like fin 🙂

    3. aw tusen takk. ^_^ ja, man lærer jo noe når man går resturant og matfag + at jeg har jobbet en del med kaker etter skolen. gulrotkake, ostekake og napokeon har jeg vært med å lagd på tidligere jobber. men aldri hjemme faktisk. 🙂 kanskje på tide å lage litt forskjellig kaker og ikke det samme hver gang.
      ønsker deg en flott dag. <3

    4. ja jeg var veldig forsiktig. vi har skap. man får jo ikke av alt. men kan ikke stenge det av for vi har mye mat og masse annet som ikke tåler å være uten minusgrader så denne gangen ble det sånn. 🙂
      ja, jeg har fått gjort ganske mye. deilig å gå unna litt. når skal jeg jobbe i dag og i morgen og så er det pån igjen til helgen. må jo bli ferdig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg