Jeg skulle bare ta en pause da…

Jeg har tatt en liten pause igjen og har faktisk fått gjort ganske mye. Jeg har fått skrapt ut all isen jeg klarte av fryseskapet og ryddet i en stor IKEA hylle vi har på kjøkkenet. Den er også blitt vasket. Det neste som står på lista er kjøleskapet. Jeg trengte bare 5 minutter og når jeg så ut av vinduet så fikk jeg øye på en hakkespett. Jeg tok tak i kameraet og zoomet så langt innpå hakkespetten som jeg klarte. Dem er så nydelige! Heldigvis fikk jeg tatt et bilde før den suste av gårde igjen. Jeg tror aldri jeg har sett en hakkespett fly før, men det gjorde jeg i dag. Den fløy rett over hagen og bort til lyktestolpen. Den fløy elegant, men kjapt! Så nydelig fugl. Sånt er jo veldig gøy å se, men også veldigmoro når man er kjapp nok til å knipse et bilde. Jeg måtte jo så klart legge det ut på facebook og laste det opp på mobilen så jeg kunne legge det på instagram. Orginalen er veldig blass så jeg valgte å få litt sterkere farger på bildet, men dere kan jo få se begge og si hvilket bilde dere syns er finest.

Over her ser dere orginalen som er tatt med kameraet mitt (SONY).

Og under her har jeg da redigert det på instagram.

En morsom og spennende opplevelse var det hvertfall.

Nå er det tilbake til kjøkkenet og rydde mer. Det er mer enn nok å gjøre og det blir ikke gjort av seg selv så det er bare å brette opp armene og fortsette.

Hvilket bilde likte du best?
Har du noengang sett en hakkespett fly?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg