Heldige meg!

I dag har vi fått fikset alt vi skulle. Gubben fikk nye sko til jobben, jeg fikk nye vintersko og vi fikk ingredienser til kakene vi skal lage. Når vi kom hjem igjen så ble det middag og så slappet vi av på sofaen. Gubben er ganske sliten og trengte å hvile litt. Vi hadde egentlig mer på planen i dag, men jeg syntes han skulle ta det litt med ro så han kan ta det i morgen i stedenfor. Noen ganger er det bedre å ta det litt rolig og la folk få slappe av litt.

I morgen skal jeg på jobb igjen. For å være helt ærlig så syns jeg det er helt topp og jeg gleder meg skikkelig. Nå har jeg hatt vondt, hatt max uflaks og alt har bare følt så kjipt de siste dagene. Nå er jeg helt klar for å gi alt jeg har og lære mer av både mat og alt egentlig. Og med nye vintersko så blir det ekstra godt å gå til bussen. Bare se på disse jeg fikk av gubben til bursdagen min.

Sparkjøp har mye fint og det er nettopp der disse skoene kommer fra. De er veldig gode å gå i og ble utrolig nyttige nå når vinteren kommer for fult. Tusen takk tilmin fantastiske kjæreste for en flott (litt tidlig) bursdagsgave! Du er så skjønn.

Nå skal jeg prøve å sove litt. Jeg vet det er ganske tidlig, men jeg føler at jeg trenger litt ekstra søvn og gubben ville også legge seg nå så da får man lukke øynene og sove litt.

Men først vil jeg gi dere noen av bildene jeg tok da jeg stod og ventet på bussen tidligere i dag.

Snøen har nemlig smeltet bort og her var det mye å ta bilde av. Alt tittet frem igjen før snøen kommer for fult. Det er nok ikke lenge før snøen er tilbake på plass. Bare vent så kommer den. Det er jo spådd snø så…

Hva syns du om skoene?
Hva syns du om naturbildene?

12 kommentarer

Siste innlegg