For en dag!!

Dagen i dag har vært spennende, utfordrene, morsom, hektisk og litt kjip. Dere lurer kanskje på hva som gjør at denne dagen dagen har vært alt dette og det skal jeg fortelle dere. Dagen i dag startet nemlig ikke så bra. Jeg var utslitt etter gårsdagens smerter i magen og følte meg ikke helt bra. Allikevel steppet jeg opp på jobb fordi denne jobben betyr alt for meg og jeg vil ikke la dette ødelegge en så stor dag. I dag var nemlig den dagen hvor jeg skulle jobbe en hel lørdag. Så gubben kjørte meg til jobb og jeg trakk pusten dypt før jeg gikk inn. Der ble jeg møtt av 2 hyggelige mennesker som jeg jobber med. Jeg begynte dagen med å vaske gulvet og bordene, noe som var helt greit for meg. Jeg fikk lagd mye forskjellig i dag og det var godt med kunder i caféen. Jeg hadde nok å sette fingrene og i tillegg til maten var det oppvask. Jeg kjente på magekramper igjennom hele dagen, men det var på slutten av dagen at jeg virkelig fikk kjenne hvor slitsomt det er å jobbe effektivt med kramper i magen. Det gjorde så vondt at jeg måtte bøye meg og slappe av i 2 sekunder nå og da. Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal gi opp på jobb så jeg jobbet igjennom en hel dag på 6 timer. Dette er faktisk den dagen jeg er mest stolt av, men også ganske oppgitt av. Jeg klarte å sjonglere 1 omelett, 4 speilegg, stekte poteter og bacon. I tillegg til det å legge opp sidesalat og smøre 2 skiver brød til disse rettene. Det jeg er oppgitt over er at jeg klarte å knuse 1 askjett og 1 kopp mens jeg var på jobb i dag. Så det har vært en berg og dalbane av følelser og tanker, men jeg kom meg igjennom dagen og jeg er hvertfall like hel selvom det var gaaanske vondt i magen.

Når jeg kom hjem var det rett på sofaen og slappe av. Gubben ordnet skikkelig god middag og vi har slappet av i sofaen sammen med skal vi danse på tv. Kvelden avsluttet vi med en film.

Men nå er jeg så utrolig sliten at jeg tror det å gå å legge meg vil være den beste følelsen i hele dag.

Dette var da tvsnacksen i dag i tillegg til litt godteri og en julebrus. Vi var nemlig en tur i butikken i går etter at smertene i magen hadde roet seg ned.

Men nå blir det natta på oss her.

God natt!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg