Tidlig på jobb

Alarmklokka ringte kl.05.00, men jeg hadde allerede våknet. Jeg skrudde av alarmen på mobilen og gikk ned. Det første jeg legger merke til er hodepinen som kommer fra stiv nakke. Jeg legger meg ned på sofaen i håp om å bli kvitt den. Gubben maserte til og med, men jeg syns det bare blir verre og verre. Jeg får bare bite tenna sammen og gjøre mitt beste i dag. Jeg har hele resten av dagen til å slappe av så da får jeg heller glede meg til det. Det er veldig fint og koselig på jobb, men det kan bli en utfordring med hodepine. Det må jeg ærlig innrømme. Nå er det jo sånn at ingen dager er like og man vet aldri hva som skjer neste dag. Det eneste jeg kan gjøre er å prøve å slappe av og få i meg litt mat før jeg må dra. I dag så begynner jeg tidlig. Jeg ville jo ikke akkurat syått opp kl.05.00 om det ikke var for jobben, men det blir veldig spennende å se hvordan dagen i dag blir. Når man jobber på café så vet man jo aldri hva man skal lage osv. Til tross for hodepinen som bare føles verre og verre så tror jeg dette kommer til å bli en bra dag. På jobb må man uansett!

Allikevel kjenner jeg at det å komme hjem igjen og slenge seg ned på sofaen skal bli utrolig godt. Dette er jo tredje dagen på rad at jeg jobber så morgendagen skal nytes for da er det fri. Så er det lang dag på lørdagen. Det er en dag jeg har gledet meg til, men jeg har også vært spent og litt nervøs på om jeg klarer å stå så lenge å jobbe. Jeg skal uansett gjøre mitt aller beste så får vi håpe at det er bra nok, men en dag av gangen.

Når jeg kommer hjem i dag så blir det å lufte bikkja og gå å legge seg. Etter å ha hvilt ut så må man jo lage litt middag og da tror jeg det blir noe så enkelt som pannekaker. Eller så er det ikke stort som skjer etter jobb.

Har du noengang jobbet med dundrene hodepine?
Hvordan gikk det?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg