Gårsdagens ommøblering

Når vi fikk inn ny sofa så fant vi også fort ut at vi måtte endre litt i stua for at det skulle bli bedre plass her. Puffdelen til sofaen går ann å flytte på så den ble flyttet til under vinduet. Der stod det egentlig en hylle/benk fra IKEA som vi da flyttet oppå den andre som stod under tven. Så da fikk vi tven litt høyere opp og det er mye penere etter min mening.

De gamle sofaene stod på høykant i stua, noe som irriterte meg skikkelig. Heldigvis fikk jeg og gubben flyttet dem ut i gangen så nå står dem hvertfall ikke i veien for noen. Nå er jeg veldig fornøyd med hvordan plassen er i tvdelen av stua. Det ble snakk om en hylle eller komode til å ha duker i. Den vil i såfall bli plassert ved siden av sofaen, mot kjøkkenet. Når vi får tak i noe sånt vet jeg ikke, men akkurat nå er det greit sånn det er.

Slik ser det ut der TVen står.

Jeg er ikke helt sikker på om det kommer til å være både svarte og hvite kurver her, men det var det vi hadde akkurat nå.

Vi hadde også en svart hylle som stod ved vinduet, men den har vi satt på badet. Vi syns det var så liten plass til de store håndklærne så da ble den det nye systemet til det.

Alt dette ble gjort i går i tillegg til å henge opp knagger i gangen, få inn en hylleløsning på vaskerommet og få ordnet et par småting. På kvelden satt vi oss ned å så på 2 filmer, spiste middag og litt godteri før vi gikk å la oss.

Fotballen hadde tatt over tvnorge og vi fikk verkrn sinnasnekkern eller åndenes makt i går. Bare fordi fotball måtte gå på den kanalen. For å være helt ærlig så syns jrg dette er helt på tryne! Det finnes sikkert 50 kanaler med fotball så hvorfor må det ødelegge for oss som ikke kunne brydd oss mindre!?!? Jeg stemmer for null fotball på vanlig kanaler. Det søppelet kan sendes på fotballkanaler så kan de som bryr seg få se og vi som ikke bryr oss kan se på det vi liker. Slutt å kutt ut program som faktisk er spennende! Det er min mening!

Ser du på fotball?

Hva syns du om innredningen?

6 kommentarer
    1. Så fint og koselig du har det :)) Ja nei jeg banner ikke, ha ha – så f..ball ser jeg ikke på 😉 intern humor at f..ball er et banneord. Gemalen derimot går ikke av veien for å se en god kamp, men han er heldigvis kun intr i sporten og ikke noe bestemt lag. Ikke patriot av noe slag, så han får nå bare se det han vil – så finner jeg på noe annet den tida :))

    2. glad jeg slipper det på våres tv. haha. da hadde han vært pent nødt til å se på når jeg ikke hadde vært hjemme eller fått det i et annet rom i huset. så ja. veldig glad jeg slipper sport her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg