Tenker på morgendagen

Nå er dagen over og kvelden går mot natt, derfor tenkte jeg at det var på tide å gå i seng. Jeg har fått tatt en dusj, gitt både ansiktet og håret litt pleie. Huden kjennes silkemyk og håret er… Vått! Jeg er hvertfall klar for en ny dag på jobb i morgen. Jeg håper jeg får mer søvn i natt enn jeg gjorde forrige natta. Jeg slet veldig med å klare å sove så jeg håper jeg slipper det i natt. Alarmen er stilt til i morgen og alt er egentlig klart. Jeg gleder meg skikkelig og er utrolig spent på å jobbe på en lørdag. Jeg har faktisk aldri jobbet helg før så det blir helt nytt for meg. Jeg går uansett inn med et stor smil om munnen og er klar for jobb. Man må jo begynne positivt og håpe at alt går bra. Jeg er jo ikke den som stresser, men så er det jo en stund siden jeg jobbet på et kjøkken med mye på planen. Vi får vel bare se hvordan det går. Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste og forhåpentligvis blir det bra. Jeg skal hvertfall jobbe så bra at jeg kan gå fra jobb og være fornøyd med min innsats. Man lærer jo ikke alt på en gang, men man kan allikevel være stolt av å ha prøvd. Det mener nå hvertfall jeg!

Som dere ser så har jeg gått på meg morgenkåpen og er klar for å gå og legge meg. Så får vi bare vente og se hvordan morgendagen blir og hva den byr på.

God natt!

5 kommentarer

Siste innlegg