Et eventyr i bilder

Jeg tok meg en liten gåtur i nabolaget i stedenfor å bare sitte inne. Det var skikkelig godt å komme seg ut i frisk luft og kunne gå i det tempoet man vil. På mandag ble det litt forsinkelser før jeg kom meg av gårde til bussen. Jeg rakk jo bussen, men det var jo fordi jeg gikk ganske fort. I dag har jeg jo god tid og hva er vel bedre å bruke tiden sin på enn å gå i det fine været? Det regner ikke, blåser ikke og det er fortsatt ikke snø på bakken. Vel, det er nok ikke lenge før den kommer tenker jeg. Det er jo meldt snø så da får man nyte bar bakke mens man kan.

Mens jeg var ute på en liten gåtur så tok jeg noen bilder som jeg har lyst til å vise dere. Det er fortsatt mye flott natur å ta bilde av. Ikke alle trærene har mistet alle bladene. Under her ser du hvor vakkert det faktisk er her.

Dette treet er min favoritt. Det er så flott. Det står faktisk utenfor ved butikken rett ved oss.

Her er enda et tre. Det står ved pavljongen på gressplenen ved oss. Det er så fint når solen treffer bladene og det lyser opp.

Og til slutt er et bilde av den flotte utsiktet mot vannet. Dette er jo det perfekte stedet for å finne roen og la stresset bare flyte bort. Det finnes ikke noe bedre sted å slappe av enn ved vannkanten.

Jrg føler meg utrolig heldig som kan se dette hver dag. Jeg kan våkne opp til nydelig utsikt og ganske stille omgivelser. Akkurat her vi bor er det ganske stille og det liker jeg veldig godt. Det kan så klart være barn rundt veggene her, men det er ikke konstant bråk. Dette er noe man ikke får i byen og jeg elsker det! Det å kunne slappe av, nyte vinden og naturens lyder er så utrolig godt. Det er noe jeg alltid kommer til å sette pris på.

Hva setter du mest pris på?

Bor du i byen eller på landet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg