Slik ble min første dag

Første dag på jobb var utrolig flott! Det var over mine forventninger og jeg har lært masse. Jeg har blitt kjent med kjøkkenet og lært mye av kassa. Det var rett og slett en perfekt dag på jobb. Jeg har lagd omeletter, stekt kjøttdeig, vafler og lagt opp salater. Det har vært litt forskjellig og jeg gleder meg til å lære enda mer. Det er godt å komme seg ut i jobb igjen.

Etter å ha jobbet i 4t og 30min så fikk jeg beskjed om at dagen var over og at jeg har fri i morgen. Så siden jeg trodde dagen kom til å bli lengre og jeg hadde en god del energi igjen så gikk jeg hjem. Det tok 1t og 30min. Rn tur jeg brukte 3t på forrige gang jeg prøvde å gå den så jeg er ganske fornøyd med hvor god form jeg er i sammenlignet med fjord sommer.

Da jeg kom hjem var jeg ganske utslitt, men det er jo ikke så rart når man har vært på jobb OG gått såpass langt i tillegg. Og alt dette uten å sitte en eneste gang i løpet av dagen. Det er for så vidt alt jeg har gjort i løpet av resten av dagen. Derfor skal det bli godt med litt søvn. Gubben gav meg fotmassasje når han kom hjem da så jeg har blitt skjemt bort litt også. Hele dagen min har vært utrolig fin og jeg gleder meg til dag 2 på jobb, men morgendagen blir det en avslappende dag. Lurer på hva jeg skal finne på da…

Bildet over ble tatt da jeg var på vei til bussplassen. Det var ikke før jeg kom hjem at jeg så hvor pent det faktisk var. Snakk om blinkskudd. Viser virkelig hvor flott det er her!

Nå må skal jeg prøve å få meg litt søvn.

Hva syns du om bildet?

8 kommentarer

Siste innlegg