Første dag på jobb

Da var det første jobbdag. Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang og bli kjent med stedet jeg skal jobbe på. Alt er klart og jeg føler meg klar. Det er vel egentlig ikke så mye mer å si om det. Jeg våknet kl. 05.00 (ikke planlagt) og lå i senga frem til kl. 07.00. Jeg har fått ordnet håret, mascara og eyebrown liner er på. Jeg gikk ut med hunden og har pakket ned sko og det jeg trenger. Man er jo litt nervøs første dagen, men jeg tror det forsvinner med en gang jeg går inn den døra. Jeg vet ikke når jeg er ferdig i dag, men jeg tipper det er en full dag. Jeg er hvertfall veldig spent på hvilke dager jeg skal jobbe og hva jeg blir satt til først. For meg er det null problem å bli satt til oppvask eller vasking av bord. Jrg er bare glad for at jeg nå har muligheten til å få en fast jobb. Det er 50% stilling så vi får se hvordan det går fremover. Jeg har egentlig ikke noe mer info enn det jeg har sagt før.

Men når jeg kom ned i stua og skullr hente klærne så var dem borte. Først ble jeg sur for jeg viste jeg hadde lagt dem der, men så ble jeg bekymret og prøvde å finne dem. Da jeg gikk på badet så lå dem i et lokk som tilhører skittentøyskurven. Oppi der lå det en lapp fra verdens beste kjæreste. En koselig liten hilsen hvor han ønsket meg lykke til osv. Jeg ble jo så glad. Dette gjorde dagen min så bra! Det var akkurat det jeg trengte i dag. Tusen takk kjære! Du overrasker alltid.

Nå tenkte jeg å prøve og få i meg litt frokost. Det blir en lang dag med mye ståing så da må man jo få i seg mye energi!

Så er det egentlig bare å gjøre seg klar. Jeg kan hvertfall ikke bli mer klar enn det jeg er nå. Dette har jeg ventet på så lenge så det er bare å kjøre på og gjøre det beste ut av det.

Da er det vel egentlig bare én ting å si og det er:

Ønsk meg lykke til!

8 kommentarer

Siste innlegg