Oliver møtte Charlie

Denne formiddagen har vært utrolig koselig. Jeg og gubben spiste frokost sammen. I dag ble det rundstykker. Det er så hyggelig å sitte sammen å spise frokost for maten smaker mye bedre. Jeg har faktisk lyst til å spise frokost og det er ikke så ofte at jeg føler. Faktisk er det jeg som spørr om vi skal ha litt frokost. Hvem skulle tro at alt jeg trengte var litt selskap for å få i meg frokost?

Etter å ha spist frokost fikk jeg med meg gubben på en liten tur sammen med bikkja. På vei ut fra hagen møtte vi kompisen til Oliver, nemlig Charlie. Bikkja våres ble jo så utrolig glad for å se han igjen. De fikk gått en liten del av turen sammen og det var jo veldig gøy for bikkjene. Jeg syns jo så klart det var koselig selv også. Det er alltid hyggelig å treffe på kjente fjes når man beveger seg utenfor døra.

Etter å ha sagt hade til Charlie og eieren så gikk vi videre og spilte litt pokemon go. Det er event i dag så da måtte vi jo spille litt. Nå var det litt ekstra moro å spille og derfor tenkte vi oss en liten tur der det er flere pokestop. Det er jo gøy å ha noe å gjøre sammen som et par. Noen syns sikkert pokemon go er barnslig, men vi som har vokst opp med pokemon på tv syns jo dette er kjempe gøy. Vi kan faktisk komme oss ut av døra og fange pokemon selv. Så med en gang appen kom ut så lastet både jeg og gubben det ned på mobilene våres. Vi har spilt det helt siden den gang. Det begynner jo å bli en stund siden nå, men det er like gøy.

Så da blir det en liten pokemon go tur etter at vi har ladet mobilene. Det er godt å kunne ta en sånn tur og slappe litt av. Det blir jo så klart litt gåing i dag, men det blir mer avslappende å spille pokemon go enn å rydde eller pusse opp.

I morgen begynner jeg å jobbe så da får jeg prøve å ikke slite meg alt for mye ut i dag. Jeg føler at det har vært noe hver dag de siste ukene så da er det godt å bare kose seg på tur og nyte dagen. I dag blir det ikke noe stress, styr eller mas. Nå skal jeg gjøre akkurat som jeg vil.

Også blir det full guffe i morgen!

Spiller du pokemon go?

Hva syns du om spillet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg