Pizza, svaner og butikken

Da gubben kom hjem så fant vi ut at vi ville ha pizza til middag i dag. Da måtte vi bort til butikken og kjøpe litt ost, skinke og sopp. Butikken er jo rett borti gata her så da fikk vi oss en liten gåtur i det flotte landskapet. Det er bladet som ligger overalt langs veiene og det er flott utsikt fra lekeplassen, ut mot vannet. Det er alltid så flott å se, som å se det for første gang. For hver gang jeg ser på utsiktet så er det noe som er forandret. Det er rett og slett magisk. Man trenger litt hverdagsmagi! Akkurat i dag var det ekstra fint å se utover vannet for der var det noen små ender og en majestetisk svane som gled bortover på vannet. Jeg måtte jo så klart stoppe opp litt og se på dem. De var jo så fine. Alt for fine til å la gå uten å ta et bilde eller to. Så jeg tok mobilrn og knipset 2 bilder som dere ser under her.

Hadde jeg hatt med meg kameraet mitt så villr jo bildene blitt enda penere, men denne gangen fikk jeg nøye meg med mobilkameraet. Jrg kan jo ikke bære med meg det dyre kameraet overalt. Dessuten er Pcen helt mongis med internettet så det hadde kanskje ikke gått ann å lagt ut bildene så dere kunne sett også. Nei, hverdagsblogging kan man bruke mobilen. Den tar jo ganske greie bilder den også.

Når jeg endelig hadde fått rotet meg til å tatt disse bildene så måtte ta ut penger og så fikk vi handlet det vi skulle ha på butikken. Nå har gubben gått opp å lagt seg litt fordi han var litt sliten etter å ha vært på jobb. Det er mye å gjøre når man er baker og han har ikke kommrt seg helt etter operasjonen. Sånt kan jo ta måneder og år før det blir bra. Noen blir ikke helt bra heller. Så da må jeg gi han litt  space så han kan slappe av.

Jeg tenkte jeg skulle drøye litt med å lage middagen så han kanskje får roet ned både kroppen og hodet. I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle se litt på tv. Det tar jo litt tid å lage pizza så det blir nok ikke veldig lenge før jeg starter.

Hva syns du om bildene?
Liker du svaner og ender?

8 kommentarer

Siste innlegg