Planene for dagen + outfit

Slik har min formiddag vært til nå
Jeg har fått trent litt på morgenen. Det er jo alltid deilig å starte dagen med trening. Jeg føler meg hvertfall mye bedre etter en treningsøkt. Etter treningen hoppet jeg i dusjen (så klart) og nå sitter jeg i sofaen sammen med en bikkje som er veldig glad for at jeg ikke har dratt noe sted. Jeg tror aldri jeg har fått så god velkomst fra han etter 20 minutter borte. Han var så glad at han nesten ikke klarte å holde seg på sofaen. Han nætmest hoppet opp og ned av glede. Det verste er at jeg overdriver ikke litt engang! Dere skjønner kanskje at han er matmor sin lille gutt og når jeg ikke er hjemme så går han å leter etter meg. Jeg var jo borte her om dagen og gubben skullr lufte han. Da gikk han å se etter meg, ville ikke gå på do. Jeg viste han var glad i meg, men dette kan umulig være sunt. Nå er jo jeg superglad i han også. Jeg savner han når jeg drar bort også. Jeg har nok vært for lenge hjemmeværende! Får håpe det går over sånn at han ikkr sitter hjemme å sturer når jeg er på jobb.

Men over til nor som er litt koseligere. Den genseren jeg kjøpte i går til 50,- (jepp, dere leste riktig) tok jeg på i dag. Den er så god og akkurat stor nok til at den ikke sitter som et pølseskinn. Jeg hater gensere som sitter hrlt etter. Da må jeg ha noe over der igjen, men denne var ikke sånn. Faktisk var den helt perfekt! Angrer ikke på å ha kjøpt denne for å si det sånn. Den har jo så søte pusekatter på seg. I love it! For å si det rett ut.

Og som dere ser i bakgrunn så er ikke bikkja langt bort. Han er alltid i nærheten uansett hvor jeg skal. Jeg syns det bare er søtt, men gubben er ikke alltid like enig. Det er jo klart at vis vi skal i butikken så vil jo ikke han sitte her inne for da tror han jo at vi skal gå tur uten han. Også er han jo i overkant glad i å kjøre bil også. Skal man hente varene i bilen og han får komme ut så setter han seg i bilen. Ikke søren om han skal sitte hjemme å ventr noe mer. Han skal være med på tur! Og skal vi opp og rydde soverommet eller noe sånt så kommer han med en gang. Vis vi da har lukket døra til stua så begynner han å pipe. Så han vet hvordan han skal si i fra. Nei, han er ikke glad i å være alene. Desverre må han det noen ganger for det er jo ikke alltid det fungerer å ha han med overalt. Han er en hund og burde ikke ble så bortskjemt, men han er også et familiemedlem og vi er utrolig glad i han. Det er ikke mye han står i bur for å si det sånn. Han er jo faktisk min aller beste venn og da MÅ han jo være med meg overalt (ifølge han).

Resten av dag
I dag har jeg faktisk ikke så mange planer for dagen. Jeg må bare finne på noe til middag og så blir det vel egentlig en ganske rolig og avslappet dag for en gang skyld. Det har jo ikke vært mange av de på noen uker nå så da får man nyte denne ene dagen. Det kan jo hende jeg plutselig finner på noe, men det blir hvertfall ikke mer trening i dag. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å rydde noe særlig i dag. Jeg har jo hele helgen foran meg så da får jeg heller se om jeg får gjort noe da.

Hva syns du om dagens outfit?

4 kommentarer

Siste innlegg