Store nyheter!

I dag har jeg prøvd å ta det rolig. I morgen skal jeg jo hjelpe venninna mi. Så plutselig dukker det opp en ting til som skjer på onsdag. I dag fikk jeg nemlig melding på en jobb jeg har søkt på. Der ønsker dem et jobbintervju med meg. Jeg har aldri vært på et jobbintervju før og er ganske nervøs. Denne jobben betyr så utrolig masse for meg. Jeg vet at andre også har søkt så det er helt klart flere som kan få denne jobben. For meg ville denne jobben betydd alt for meg. Først av alt er det mat involvert og jeg elsker å drive med mat. For det andre ville det vært godt å ha noe å gå til. For det tredje ville det hjulpet masse på økonomien. Før var det jeg og dekket matutgiftene hver måned og det ville vært fint å kunne gjøre igjen. I tillegg virker det som et utrolig fint sted å jobbe. Det er så mange grunner til at jeg ønsker denne jobben og til at jeg trenger denne jobben. Jeg vet at vis jeg hadde fått sjansen til å komme meg ut i jobb igjen så ville jeg gitt 110% hver eneste dag! Jeg savner arbeidslivet og denne jobben er så perfekt for meg som det går ann å bli. Jo mer jeg tenker på intervjuet jo mer nervøs blir jeg. Jeg må finne et antrekk som passer til et intervju, så må jeg gå igjennom alle mulige spørsmål som går ann å få og være mest mulig forberedt. Og derfor skulle jeg skrive ut cven som sjefen der spurte om og så var det jo selvfølgelig tomt for blekk. Det er jo min flaks! Vis ikke vi får fikset printeren så får jeg ikke med meg cven. Dere skjønner kanskje nå hvorfor jeg er så nervøs?

Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg klare å holde nervene under kontroll? Ja, spørsmålene bare ramler inn her!

Nå har jeg hvertfall fått et jobbintervju og det er jo kjempe bra! Nå gjelder det bare å bli kvitt nervøsiteten og i tillegg få seg litt søvn.

Vis noen der ute har noen gode råd så kom med dem!

6 kommentarer
    1. Masse masse lykke til!!
      Anbefaler seg sterkt å ta med CVen, pynt deg litt så DU føler deg komfortabel. Pust med magen og gjerne øv deg litt før du skal på intervjuet.

    2. Ønsker deg masse lykke til på intervju <3 Håper det går veien du ønsker. Det er helt naturlig heldigvis å være både spent og nervøs til intervju så det er godt å kjenne på at for dem du skal prate med så er det vanlig :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg