Potetgull vekker barndomsminner

Når jeg og gubben skulle i butikken for å handle litt godteri så fant vi noe i potetgull hyllene som vekte gode barndomsminner i oss begge to. Disse er det utrolig lenge siden jeg har sett og vi måtte bare ha med en pose med bamsepotetgull. Jepp, det selges faktisk i butikken. Jeg trodde det var slutt, over, the end liksom. Neida, de stod i hylla og ville være med oss hjem. Vi kunne jo ikke si nei til de søte bjørnene så de ble med oss hjem. De smaker like godt som jeg husker dem hvertfall. Flere som fikk dette til lørdagsgodt når dem var små? Under ser dere bilde av sånn posen ser ut nå.

I love them! Men de var jo ikke de eneste som fristet så gubben kjøpte jo med flere typen. En pose med tortilla chips sour cream & chili. Det andre potetgullet heter tasty mexican. For meg kom tortilla chipsen på en god andre plass og tasty mexican var sånn helt grei. Den var god til salsadip da, men det var dem jo begge to. Ja, vi smakte faktisk på alle sammen. Og sånt skjer når gubben og jeg går i butikken på tom mage og kommer hjem med nytt potetgull vi aldri har smakt før.

Sånn kan det gikk… og sånn gikk det!
(Ja, jeg er klar over hva jeg skrev)

Hvilket potetgull er din favoritt?

6 kommentarer

Siste innlegg