Overraskende bra

Ja, da har faktisk både jeg og gubben startet dagen tidlig i dag. Han gikk ut av senga først og trodde jeg sov så han skulle til å begynne å male andre strøket i ytre gangen for å overraske meg. Nesten litt dumt at jeg våkna nå, men sånn er nå det. Han begynte allikevel å male og ytre gangen er så liten at det er ikke noe vits å være to for å male der samtidig. Han hadde lyst så da skal han få lov. Det er jo fortsatt listene i gangen og på badet som gjenstår. I tillegg til baddøra. Når alt det er gjort så må hele indre gangen ryddes og skapet må flyttes på. Og helt til slutt må trappa pusses ned og males. Ja, det er med andre ord mer enn nok å gjøre her så vis han vil male ytre gangen så hver så god. Jeg skal hvertfall prøve å få malt hele døra ett strøk i dag så får vi se hvor langt vi kommer med dette andre. Det hadde vært fint å blitt ferdig med alle listene i ytre gangen og på badet, men vi får se hvor langt vi kommer.

Jeg må bare ta opp gårsdagens duell. For uansett hvor mye jeg missliker paradise hotel og ikke syns noe om de som faktisk er med på det så ble jeg jo veldig lei meg på martine sine veiene. Hun ble skikkelig knust og tok det jo mye tyngre enn typen som faktisk røk ut. Helt ærlig så syns jeg Martine er mye flinkere danser enn typen så hun fortjener å komme videre fra denne duellen. Det er nok veldig kjipt det som skjedde, men alle kan ikke vinne desverre. Men hallo! Amalie kom videre!! Det er jo så utrolig koselig. Stå på Amalie og kos deg masse i dagene fremover. Jeg gleder meg til å se denne gjengen på tv neste lørdag. Dette blir jo bare mer og mer spennende. Det er et så høyt nivå at man nesten ikke vet hva man skal stemme. Denne gangen gikk mine 3 gratis stemmer på tv2.no til Sophie Elise fordi jeg vet at Thea kom til å bli stemt videre med den flotte dansen og Sopie var på en superbra 2. Plass. Gubben stemte også på Sophie, men også Thea og Einar. Seriøst, så dere hvor mye han strålte på dansegulvet? Han storkoste seg virkelig!! Det var rett og slett en magisk kankuranse. Nivået er så skyhøyt at jeg ble helt målløs. Jeg ble så revet med og så glad når jeg så alle de flotte dansene. Jeg har virkelig ingen anerlse om hvem som vinner skal vi danse, men vi er faktisk halvveis og det er ikke mange deltakere igjen nå. Dette blir spennende!

Nå tenkte jeg å slappe litt av før jeg skal lage litt frokost til meg og gubben. Når det er gjort så skal jeg male døra aller først og så får vi se hva som skjer etter det. Det tar 2 timer for malingen å tørke så listene i gangen må jo ventes litt med. Helt ærlig vet jeg ikke hva som skjer for vis jeg skal male noe så må det jo teipes. Vi hadde kun 2 ruller med teip så vi har jo flyttet det litt hit og dit. Nei, denne dagen får vi vel bare ta på sparket. Det som blir gjort er jo flott og det som ikke blir gjort får vi gjøre i morgen evt.

Hvem heier du på i skal vi danse?
Stemte du? I såfall på hvem?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg