Dette blir koselig

Lørdag ja, den dagen i uka man kan kose seg med både godteri og brus. Den dagen man kan spise god og usunn mat. Den dagen man kan slappe helt av og samle krefter. Og hva skjer her? Vi har verken godteri eller brus i huset (føler meg litt flink der). Vi har planer om å male mer i gangen og hvem vet hva annet som skjer. Vi har ikke engang tenkt på dagens middag så dette blir spennende.

Uansett hva denne dagen bringer med seg så blir det fortsatt å sitte foran tven i kveld og se på skal vi danse. Hvem ryker ut og hvem får være med videre? Jeg er så utrolig spent! Også gleder jeg meg til å se alle de flotte dansene og antrekkene. Sophie Elise toppet lista forrige helg og Aune har trukket seg etter å ha kommet tilbake til skal vi danse. Er det bare meg eller har det blitt skikkelig drama rundt skal vi danse i år? Uansett så håper jeg de gjenværende deltakerene holder seg der frem til de blir valgt ut til å reise hjem for det er ikke noe moro når det blir så mye rot frem og tilbake. Aune kan ha hatt sine grunner og jeg skal ikke dømme noen (har ikke lest mer om det). Poenget mitt er at det blir veldig mye rot når folk trekker seg osv. Men nå akal ikke jeg sitte her å bruke min stemme på å snakke om dem som ikke lengre er med i skal vi danse. Vi får heie på de som er igjen og ønske alle sammen lykke til i kveld. Dere er sykt flinke alle sammen!

Også må jeg jo snakke litt om gårsdagens Idol for der var det et skikkelig høyt nivå. Hva skjer med at folk er så syykt flinke til alt mulig? Jeg har jo så klarg noen favoritter i Idol og en av dem er Emma. Hun har en nydelig stemme og hun er jo så søt. Jeg håper virkelig hun når langt med musikken for den stemmen og den sjarmen fortjener en scene å stå på. Hun lyser jo opp på scenen og det ser jo ut som hun elsker det hun gjøre. Det gjelder jo forsåvidt alle deltakerene på Idol. Jeg ønsker dem masse lykke til videre!

Dette skjer nå
Siden gubben har fri så tenkte jeg å varme noen rundstykker, dekke bordet og vekke han til en koselig frokost. Det er jo kun i helgene som vi får spise frokost sammen og jeg syns jo det er veldig koselig når vi kan sitte på kjøkkenet og spise sammen. Så da får vi starte på dagens frokost da.

Jeg vil gjøre det litt ekstra koselig så bilder kommer etterpå.

4 kommentarer

Siste innlegg