Fy søren så gøy!!

Jeg kan virkelig ikke tro at jeg faktisk gjorde det! For bare 1 år siden så ville det jeg gjorde nå vært helt uaktuelt for kroppen min. Den hadde rett og slett ikke taklet det. Jeg blir jo like overrasket hver gang jeg klarer noe jeg ikke klarte før og så var et slit å få til. Nå så virker alt mye enklere og det gjør meg utrolig glad. Mestringsfølelse er jo sunt! Og i dag kjente jeg meg veldig stolt av meg selv. Jeg har nemlig malt hele den veggen jeg malte i går, men også veggen på andre siden av trappa som gubben malte i går. Og det gjorde jeg etter å ha ryddet kjøkkenet. Jeg er i god form for tiden og det føles godt! Nå gleder jeg meg til å overraske gubben når han kommer hjem. Han ble positivt overrasket da jeg senste bilde av kjøkkenbenken tidligere i dag og ble så glad. Det er jo veldig koselig å høre at han setter pris på de små og store tingene jeg gjør. Når han er glad er jeg glad. Nå tok jeg meg egentlig bare en liten pause for å oppdatere dere litt på hva som skjer her. Nå skal jeg nemlig begynne på middagen sånn at gubben ikke sulter i hjel ved brødboksen. Neida, han har næringsvett han. Det er bare veldig koselig å lage middag til han når han har vært på jobb og er sliten når han kommer hjem. Man må jo leke litt husmor av og til også, ikke bare gartner, maler, frisør, forograf, snekker osv. Først og fremst må jeg jo passe på gubben og gjøre han blid og fornøyd, hvertfall når man ikke har en jobb å gå til hver dag og ikke tjener noe særlig penger.

Jeg føler meg skikkelig lekker altså! Med skikkelig bestemorknute av et hår og mine flotte malehansker. Jaja… selfietime!

Når var sist du kjente mestringsfølelse?

6 kommentarer

Siste innlegg