Kjære Pappaen min

I dag har min kjære pappa bursdag. Desverre får vi ikke feiret sammen med han fordi han bor ganske langt unna. Jeg har heller ikke hatt råd til å kjøpe noe gave, men jeg har lyst til å lage et innlegg til pappa så han kan få en liten hilsen på dagen sin allikevel.

Kjære Pappa!
Gratulerer så mye med dagen din. Jeg ønsker deg en skikkelig flott dag og håper du koser deg masse selvom vi ikke kan feire dagen med deg. Jeg tenker på deg hver dag og savner deg masse. Hverdagen er ikke den samme uten deg i nærheten, men når vi møtes blir dagene spesielle minner jeg bevarer i hjertet. Du betyr utrolig mye for meg og det håper jeg du vet. Selvom veien har vært tøff så syns jeg at du har blitt en god Pappa og du har alltid brydd deg. Savner deg utrolig masse og gleder meg til neste gang vi sees. Du er alltid i mine tanker og særlig nå som du har bursdag og ikke er helt i form. Håper du føler deg bedre. Kjempe glad i deg.
Hjertlig hilsen
Din datter <3

Takk for alle de gode minnene vi har sammen, pappa. Her er noen koselige minner med deg.

Nyttårsaften hjemme hos meg og gubben. Det ble waldorfsalat og kalkun. Lillesøster var her og vi hadde det utrolig koselig sammen. Det er et veldig flott minne jeg aldri kommer til å glemme.

Og Oliver som er så glad i deg fordi du gir han så mye kos. Han blir skikkelig bortskjemt når du er til stede. Det er så koselig å se at bikkja kan ligge å kose seg hos deg. Og plutselig sovner dere begge to.

Og på biltur med pappa og lillesøster.

Til og med på tur med Oliver. Da var bikkja glad når han kunne gå tur med deg. Det var utrolig koselig.

Også er det kylling da. Mat har alltid vært din beste venn, men kylling må være det du har spist mest av. Vis noen spørr deg hva du vil ha til middag så vet alle svare før du svarer. Og kylling er jo godt det!

Det vanskeligste jeg vet om er å si farvel hver gang du må dra hjem igjen. Det gjør like vondt hver gang. Vi har det jo så koselig og plutselig er det over. Den tiden går alt for fort. Farvel kommer alt for tidlig.

Heldigvis kan vi møtes på midten. Kanskje det blir lettere og kanskje vi se hverandre oftere. Hvem vet?

Jeg håper hvertfall vi sees om ikke så alt for lenge. Dørene her er åpne for deg døgnet rundt! Du er hjertlig velkommen når som helst.

Stor bursdagsklem sendes til Sogn.

Hipp hipp hurra!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg