Som tiden flyr!

God morgen!
I dag var det en drøm å gå ned trappa. Så nydelig fargen er og lyset fra vinduet som lyser opp fargen. Det må være den beste idéen vi har hatt! Jeg er så utrolig glad for å få vekk furuveggene at jeg ikke klarer å beskrive det med ord. Jeg har bare lyst til å hoppe av glede. Forhåpentligvis har vi nok maling til alle lister i gangen OG på badet. Det ville virkelig gjort badet mye finere. Og det å få malt døra til badet ville vært helt fantastisk. Vi får se hvor mye farge vi har. Døra har vi nemlig bestemt at skal være samme som ytre gangen og vaskerommet vis vi har nok maling. Vis det ikke er nok maling så er jo det litt kjipt da.

Dette skjer i dag
Jeg tenkte å male ferdig. Jeg er litt usikker på om vi trenger 2 strøk med maling på det lilla, men jeg vet at vis vi ikke gjør det så kommer jeg til å angre. Jeg har hvertfall veldig lyst til å få farge på listene i løpet av helgen.  Kanskje vi kan klare å få malt alt sammen i løpet av helgen. Ellers så tenkte jeg å prøve og lage potetgull. Jeg får se hvor mye tid jeg har i dag. Det blir hvertfall i løpet av helgen. Så blir det jo å lage middag og til slutt se på tv.

Denne uka har gått så fort. Det har vært noe å gjøre hele tiden og dagene har bare flydd. Nå er det faktisk fredag alt. Det er ganske sprøtt. Jeg skjønner ikke hvor den tiden har tatt veien, men nå har det jo vært mye forskjellig. Jeg har hjulpet venninna mi med flytting, vi var på hagesenteret, på montér, vi har dratt opp potetene, gravd ned planter og løk, ordnet i hagen generelt og nå maler vi. Det er jo klart tiden går fort når uka har vært så hektisk som den var denne uka. Det er jo tydelig at jeg har hatt en fin uke da ellers ville jo ikke tiden gått så fort. Det har vært gøy med både hagearbeid, shopping og hjelpe en venn. Det er også veldig moro å se at kroppen min tåler alt dette uten å bli utmattet. Jeg føler meg som et nytt menneske etter at jeg begynte å trene. Livet smiler endelig tilbake til meg og det føles godt!

Nå skal jeg få i meg litt frokost, så skal jeg gå å se grundig på veggen om vi trenger et nytt strøk med maling. Vis vi trenger det så tenkte jeg å starte å male den ene siden som jeg malte i går. Når det har tørket helt så skal jeg gå over teipen og snu den så vi har teipen klar for listene. Man trenger jo ikke bruke mer teip enn man må og vis det fungerer så er jo det supert. Teip er ikke gratis det heller.

Jeg har hvertfall vært ute med bikkja allerede så han ligger å drar seg i sofaen som vanlig. Så lenge jeg er i stua eller på kjøkkenet så er han helt rolig, men om han ikke ser meg eller jeg holder på med mat så kommer han tuslene etter. Han er så søt!

Hva er deres planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg