Malemester

Nå har vi gjort utrolig masse. Mye av gangen og trappoppgangen er malt. Men før jeg viser dere hvordan det ble med det første strøket så vil jeg vise dere hvordan det var først. For det er jo ikke lett å vite hvor stor forandringen er om man ikke har et før-bilde også. Nå har jeg tatt en pause for å se bloggerne så jeg tenkte å komme med en oppdatering til dere med det samme.

Mange av dere lurer sikkert på hvor mye vi har gjort og hvordan resultatet har blitt. Vel, målet er å bli ferdig med halve gangen og trappoppgangen er ferdig. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, men nå er jo alt bedre enn furu i mine øyne. Så her er før-bildene av trappoppgangen.

Og sånn ser det ut etter å ha malt ett strøk med den lyse lilla malingen.

På venstre siden har jeg malt og høyere side er jo da gubben som har vært så flink og snill som har hjulpet meg.

Men det er jo bare ett strøk og vi skal jo ha to strøk.

Ganske gøy å ha fått gjort så mye. Det blir gøy å få blitt ferdig også. Jeg gleder meg sånn til å se resultatet og få vekk furuen en gang for alle. Jeg håper å få malt alle listene i gangen og på badet, men vi får se hvor langt vi kommer med den hvitmalingen vi har her nå. Vi har noe liggende etter å ha malt taket i stua.

Så nå skal jeg slappe av litt til. Strøk nr. 2 får jeg ikke gjort før i morgen så da får man ikke gjort noe særlig før det. Så da får man bare legge seg tilbake på sofaen og få med seg bloggerne.

Ønsker alle mine flotte lesere en fin kveld videre.

10 kommentarer

Siste innlegg