Fargerike tomater

Som jeg fortalte tidligere i dag så blir tomatene utrolig fort modne. De skifter farge fortere enn vi klarer å snu oss. Derfor har jeg lyst til å vise dere nøyaktig hvordan tomatene ser ut i dag. Jeg syns disse fargene er så nydelige. Selvom det er litt voldsomt å ha tomatplantene inne så er det ganske mye glede ved dem allikevel. Også smaker dem jo godt i tillegg!

Om du hadde sagt til meg for 2 år siden at jeg skulle bodd med tomatplanter i stua så hadde jeg sagt du var sprø, men kanskje det heller er jeg som er sprø. En ting er å ha en kjeller eller et oppbevaringsrom til sånt, men når man setter det i stua så er man kanskje ikke helt riktig skrudd sammen. Flaks for meg at jeg aldri har påstått at jeg har vært det da.

Her kommer det noen flotte bilder.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg