Min start på dagen

I dag er det en sånn dag der det virker som man er limt fast til senga og ikke vil stå opp. Jeg vet jo egentlig at jeg ikke kan ligge her så veldig lenge. Det er jo mer enn nok å gjøre i dag. Jeg må jo gå igjennom ganske mye av det jeg fikk med fra venninna mi så jeg kan få lagt ut det. Vis vi er heldige så får hun kanskje solgt noe av det og kan spare pengene til et fremtidig hus. Alt hjelper selvom det bare er et par hundrelapper f.eks.

Det er jo alltid noe å finne på, men i dag skal jeg prøve å få lagt ut mest mulig av tingene for salg. Etter det så blir det å grave ned plantene vi kjøpte i går og så skal jeg få lagt sammen klærne som henger på klesstativet. Nå har jeg hvertfall en plan for dagen, da er det bare å klare å komme seg ut av senga og komme i gang med dagen. Jo mer tid jeg bruker her, jo mindre tid får jeg til andre ting.

Jeg kjenner jo at kroppen ikke er helt som den burde, men jeg må jo bare få gjort unna ting og tang. I dag er ikke ryggen min helt med meg. Den er stiv og støl, men det er jo ikke noe farlig så da er det jo bare å komme i gang med dagens gjøremål. Klokka stopper jo ikke akkurat bare fordi jeg vil ligge litt til i senga. Nei, det går ikke.

Om du ønsker å følge bloggen min fra facebook kan du Klikke her så kommer du rett til siden min. Husk å trykke liker vis du vil få varsler om nye innlegg som er publisert på bloggen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg