Slik så det ut før

Ja, da fikk vi faktisk sett resten av filmen og i tillegg så vi på redneck episoden for i dag. Det har vært utrolig koselig og vi har fått gjort mye. Morgendagen venter med flere eventyr så da er det vel på tide å pusse tenna og komme seg i seng. Klokka begynner å bli mange og det er jo ikke noe vits å være våken halve natta heller. I morgen blir det å grave ned bringebærplanta utenfor drivhuset og drueplanta inni drivhuset. Hva som skjer før og etter det vet jeg ikke enda. Jeg tenkte jeg skulle ta det litt sånn på sparket. Nå har det vært ganske mye i dag og hodet mitt er ganske slitent nå. Kanskje det blir en rolig dag, kanskje ikke. Vi får vel bare vente å se. Noe skal jeg hvertfall klare å gjøre! Å lage planer for neste dag etter så mye forskjellig som har skjedd tror jeg er nytteløst. Nå kjenner jeg hvertfall at jeg er klar for litt søvn. Jeg håper morgendagen blir full av energi og kanskje til og med solskinn. Hadde vært kjipt å måtte grave i regnvær.

Nå har jeg faktisk stått ute å holdt på med blomster i øsende regnvær. Naboene må jo ha trodd jeg var gal, men det regnet ikke da vi begynte. Når jeg hadde langt under halvparten igjen så begynte dråpene å komme. Gubben hadde hjulpet meg å lage et blomsterbed ut av gamle dekk, men gikk inn da regnet kom for fult. Og hva gjorde jeg? Jo jeg stod midt i hagen i øsende regn og la på de siste pyntesteinene som skulle dekke hele veien rundt i midterste dekket. Jeg skulle jammen ikke gi meg før jeg var ferdig og ferdig ble jeg.

Desverre varte ikke det blomsterbedet mer enn 1 år. Det var vanskelig å komme frem med gressklipper, det kom masse ugress i blomsterbedet og det var rett og slett ikke noe fint (syntes jeg da). Noe tok vi jo vare på, men mesteparten ble kastet.

Det var veldig fint i starten som dere ser på bildene over, men jeg ville heller ha den plassen til noe annet og plukket derfor hele greia fra hverandre. Og det som var så mye jobb. Vel, vi har da cått det ganake fint i hagen selvlm dette lille blomsterbedet ikke er her mer. I stedenfor har vi 2 store blomsterbed med masse flotte blomster. I morgen blir jo det ene blomsterbedet et helt rent rosebed. Gubben fprtalte i stad at han ikke har vært noe særlig fan av roser, men når han først fikk dem så var det veldig fint allikevel. Det er jo veldig flott med roser og jeg håper faktisk at vi får skaffet oss enda flere. Jeg har lyst til å ha det langs verandaen når vi får bygd den. Det ville vært nydelig!!

Men da får jeg si god natt!

4 kommentarer

Siste innlegg