Familien hans på besøk

Det ble plutselig et besøk fra familien til gubben. De hadde med seg iskrem så dem koste seg med det her. Jeg tror også de hadde med seg mye pels fra bikkjene dems for jeg får nesten ikke puste, jeg hoster og halsen klør. Det er nøyaktig slik reaksjon jeg får når jeg er der nede med de to store bikkjene dem har. Jeg vet ikke om det er på grunn av pelsen eller hva det er, men noe er det hvertfall for jec var helt fin før dem kom på besøk. Jeg får litt småpanikk når halsen blir helt tett og det er vanskelig å puste. Det må jo være på grunn av hundehår eller noe sånt. Uansett hva det er så er det ekkelt. Og med vondt i magen så ble det ikke helt sånn som jeg håpet. Men de får syns og si hva de vil. Jeg kan ikke noe for at jeg ikke er i form. Det ble desverre litt for mye for meg i dag, men jeg er glad for at dem bestemte seg for å komme hit på bursdagen til gubben. Det er jo koselig for han å ha familien her og da fikk vi også brukt kaffetrakteren for første gang. Til og med faren hans var her og det var jo veldig hyggelig. Nå skal dem hjem igjen for denne gang og da blir det vel at jeg og gubben ser resten av filmen vi begynte på. Jeg ble akkurat ferdig med å spise et pizzastykke før de kom så det blir vel litt mer pizza nå tenker jeg.

Jeg håper bare halsen min blir bedre i løpet av kort tid, det kjennes hvertfall litt bedre ut nå etter at dem gikk ut av huset. Snodig det der altså! Veldig kjedelig om det er hundehåret som er et problem for det er jo så klart på alt av klær og umulig å få vekk. Om det er angsten som slo inn så skjønner jeg ikke noe. Det samme skjedde jo da jeg og gubben var på tur og skulle sove i bilen. Jeg hadde jo en million tanker i hodet om at det var skikkelig skummelt å sove i en bil som stod parkert utenfor kiwi osv. Jeg trodde det var pga. bikkja at jeg ikke fikk puste, men det kan jo være når jeg får for mange folk rundt meg eller ikke er komfortabel der jeg er. Jeg var jo absolutt ikke komfortabel her i dag fordi jeg vet at vis jeg ikke er i form så er jeg uhøffelig, lat og gud vet hva mer. Det er ikke lett å ha besøk og være oppegående når man kjenner magen gjør vondt. Så hvem vet. Kanskje det var angsten, kanskje det var hundehår. Ekkelt var det uansett. Jeg blir jo redd hver gang det skjer.

Har du opplevd å ikke få puste og at halsen klør? Vet du i såfall hvorfor?

6 kommentarer

Siste innlegg