Godt med mat i skapet

Dette har skjedd i dag
Etter å ha kommet hjem så kjente jeg at magen min ikke var helt bra. Jeg fikk kramper og det begynte å gjøre vondt i korsryggen. Heldigvis skjedde dette etter å ha kommet hjem. Så da var det bare å sette seg i sofaen og slappe av litt. Jeg satt å ventet på at gubben skulle komme hjem fra jobb så jeg og bikkja satt i sofaen og nøyt stillheten under teppet. Når gubben kom hjem så følte jeg meg litt bedre. Da fant vi ut at vi skulle dra i butikken og kjøpe inn litt mat. Nå har vi jo hatt lite i frysern så det var godt å få inn litt nytt nå. Det ble kyllingfilet, karbonader, ostesnitzler, kjøttdeig og en svinekam. Når man kjøpter first price og alt i big pack så blir det jo mye mat for pengene. Når maten var kjøpt inn så ble det pølse og lompe til middag i dag. Det var egentlig veldig deilig å ha noe helt enkelt. Etter det har jeg faktisk bare sittet her i sofaen med kramper i magen. Vel, sånn er det nå å være kvinne. En gang i måneden så slåss man med kramper, smerter og hodepine. For ikke å snakke om sukkersuget! Så nå har jeg og gubben nettopp kost oss med en sånn hver som dere ser på bildet under. Mmm… det smakte godt etter en litt kjip start på uka. Men sånn er nå livet (om man er så heldig å bli født kvinne)

Nå er det tv tid. Bloggerne!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg