Frokost med samboeren

Da var søndagen her og i natt har jeg hvertfall fått sove litt bedre. Jeg våknet litt tidlig, men jeg føler meg allikevel litt bedre enn jeg gjorde i går.

Nå har jeg og gubben fått i oss litt frokost. Det ble rundstykker i dag siden det er helg og vi kan sitte sammen og spise. Det er jo mye koseligere når man er to ved matbordet. Maten smaker liksom litt bedre og man koser seg med maten og snakker sammen. Helgen er så koselig!

Dette skjer i dag
Jeg snakket jo med ei venninne om å finne på noe i dag. Så nå blir det å vente på at hun kommer å henter meg siden jeg ikke har råd til å ta bussen og ikke har førerkort selv. Det er jammen ikke lett å være ung i dagens samfunn og det blir bare verre og verre. Men nå sporer jeg litt av igjen. Jeg skulle fortelle hva som skjer i dag. Først så skal jeg og venninna mi ned til leiligheten hennes. Der skal jeg hjelpe henne å rydde litt før vi skal møte en kompis vi møtte på Desucon i fjord. Det blir veldig koselig å møte han igjen. Det er helt sykt at vi ikke har møtt han på så lang tid. Han bor nemlig ikke så langt unna heller. Det er like langt til han fra venninna mi som det er fra henne og opp til meg. What!? Jeg burde virkelig bli flinkere til å finne på ting med venner generelt, men det er jo ikke alltid like lett. I dag blir det hvertfall veldig koselig å se han igjen og hjelpe venninna mi. Hvor lenge jeg blir og hva vi skal finne på er jeg ikke helt sikker på, men en fin dag blir det nok uansett! Men siden jeg ikke vet når jeg er hjemme så vet jeg heller ikke hva som skjer i kveld eller om det skjer noe mer i kveld enn å være på besøk. Her får man bare ta ting på sparket.

Men nå må jeg hvertfall få gjort noe med dette håret for jeg ser ikke ut. Takk og lov for hette eller så ville dette blitt et grusomt bad hairday bilde. Siden jeg skal bort i dag så kan jeg hvertfall se ut som at jeg har stått opp. Jeg tenkte jeg skulle rette håret og ha det i en strikk eller noe. Det skal hvertfall være helt enkelt. Jeg gidder ikke bruke hundre år på hår. Hva er vitsen med det? Nei, her blir det helt enkelt. Jeg har andre ting jeg kan bruke tiden min på som er mye viktigere.

Bilde kommer så klart før jeg blir hentet.

Hvor mye tid bruker du på hår og sminke i hverdagen og til fest?

6 kommentarer
    1. Synes det er gøy å holde på med sminke, så jeg bruker gjerne en time hvis jeg gjør noe mer enn den enkleste sminken. Har blitt såpass rask med sminken, at det som tidligere tok over én time, kan ta helt ned i 20 minutter.
      Det handler i grunn om hva man vil bruke tid på. Noen foretrekker å se den store verden, imens for andre er de små tingene store nok til at man heller bruker tid på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg